Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach



Podobne dokumenty
Google AdWords. Gdańsk, 22 maja icbm.info cityboard.pl

Marketing Internetowy

- google.pl (dla serwisów polskich) - google.com (dla witryn i fraz obcojęzycznych)

INTERNET - NOWOCZESNY MARKETING

StartUp IT / rozgrzewka

Skuteczne kampanie reklamowe w linkach sponsorowanych dla Twojej firmy. ABC linków sponsorowanych

SEO oraz Google Adwords dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Marketing w wyszukiwarkach, wyniki organiczne i sponsorowane

Spis Treści. 1. Wprowadzenie. 2. Dlaczego warto wykorzystywać linki sponsorowane? 3. Zasady współpracy. 4. Cennik

Handel internetowy w Polsce w dużym skrócie

Narzędzia Googlowe w marketingu nieruchomości

Magda Puchała Marcin Sugak Jerzy Zimowski. e-marketing / marketing elektroniczny /

Badanie efektywności reklamy w Google AdWords Autor: Tomasz Bagniewski

Oferta reklam On-Line

Skuteczne sposoby budowania ruchu w oparciu o SEM/SEO. - Karol Wnukiewicz

Obsługa kampanii AdWords Spis treści

OFERTA PERFORMANCE MARKETINGU. KERRIS performance - Efektywność ponad wszystko

Oferta prowadzenia działań reklamowych w Internecie

netsprint Firma i produkty artur.banach@netsprint.eu 1

Linki sponsorowane. Docieraj do milionów nowych klientów! Grzegorz Kordeczka WebDoctor.pl

Oferta prowadzenia kampanii reklamowej AdWords

Reklama w sieciach kontekstowych jako element Search Engine Marketingu

SEO / SEM PREZENTACJA OFERTY

Modele zakupu reklamy

Optymalizacja kampanii Google AdWords w Super-Pharm

Sieć reklamowa Google

Google Planner Keyword - Poradnik

netsprint Oferta 360 stopni 1

Marketing Online. O nas w kilku słowach. Copyright 2014 Marketing Online

PEŁNA KONTROLA KOSZTÓW POZYSKANIA KLIENTA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Możliwości kierowania reklam na urządzenia mobilne w AdWords i AdMob. Wprowadzenie

Akademia Google Partners

POZYCJONOWANIE I OPTYMALIZACJA STRON WWW PDF >>>WIĘCEJ<<<

Czym jest. Inbound Marketing?

Marketing internetowy w wyszukiwarkach.

Jak stworzyć skuteczną kampanię Adwords? Wojciech Kyciak

Akademia Młodego Ekonomisty TRENDY W E-BIZNESIE. dr Michał Kucia. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach 15 listopada 2010 r.

Akademia Młodego Ekonomisty

skutecznej rekrutacji

Wszystko o sitelinkach w Google AdWords No prawie wszystko ;)

Jak wyłowić nowoczesnego klienta internetową wędką? Finanse w Internecie jak złowić więcej w sieci, 20 marca 2014

Zaufaj ekspertom od pozyskiwania klientów sklepów online

Promocja/komunikacja. Andrzej Jaszkiewicz

Reklama w wyszukiwarce

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych. Szansa dla małych i średnich firm na konkurowanie z największymi

Oferta KEO dla Biznesu

INF N O F R O M R A M T A O T R

Google Grants (dla ZHP) czyli $ na reklamy w AdWords. Nie czekaj! Działaj.

Narzędzia marketingu internetowego (1): SEO, SEM, afiliacja, kampanie banerowe, marketing, inne.

POSTĘPOWANIE KONKURSOWE nr: KO/ /01

OFERTA REKLAMY ADWORDS

SMO MEDIA I KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE. Bydgoszcz, dnia r. Usługodawca

Narzędzia do analizy działań marketingowych w internecie: Google Analytics & Webmaster Tools, analityka social media

POZYCJONOWANIE CHORZÓW >>>WIĘCEJ<<<

Co jest lepsze - Pozycjonowanie, czy AdWords?

Marketing internetowy dla branży budowlanej i branży wyposażenie wnętrz

Wyszukiwanie sponsorowane jako wsparcie procesu rekrutacji na studia na wydziale Informatyki i Komunikacji

Oferta dla na autorską akcję Commerce PRO, czyli kompleksowe działania polegające na wsparciu sprzedaży przy wykorzystaniu Search Engine Marketing

PROGRAM SZKOLENIA Marketing internetowy i jego wykorzystanie do promocji firmy oraz aspekty prawne - MOJA FIRMA W SIECI

Moduł SEM/SEO. Generowanie ruchu narzędzia marketingu on-line, kampanie SEO/SEM Jak skutecznie promować firmę w sieci?

Sposoby analizy i interpretacji statystyk strony WWW.

Dobra pozycja w Google? Dlaczego warto nam zaufać?

Opis Przedmiotu Zamówienia

Jak zwiększyliśmy widoczność. Kazar.com w Google?

SERWISY BIBLIOTECZNE w perspektywie SEO

serwisy WWW portale tematyczne sklepy internetowe pozycjonowanie kampanie Google Adwords marketing poligrafia roll-up y

SEO to nie wszystko. Jak promować content bez ryzyka? Łukasz Ciechanek ContentStream

Capping w mobile. Łukasz Kłosowski, wydawca serwisu branży mobile GoMobi.pl. tel.

dawniej AI Agencja Interaktywna Sp. Z o.o., ul. Żelazna 54, Warszawa, tel.:

Przykład: Korzystam z narzędzi analitycznych, aby znaleźć pomysły na przebudowę witryny.

Co to jest pozycjonowanie stron internetowych? Dlaczego warto pozycjonować strony internetowe?

Kampania linków sponsorowanych Google Adwors

Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II.

OFERTA FIRMY CLICKMANIA.PL

1500 m² Nowoczesne biuro

Concordia Workshops. Mailing Facebook Google Adwords Podsumowanie

POZYCJONOWANIE STRON PORADY

Adfocus platforma RTB. Retargeting spersonalizowany.

Budowa profesjonalnego mediaplanu

STWORZENIE KAMPANII ADWORDS...

Analiza zachowao użytkowników serwisów WWW. Zakres badao web miningowych

Czym jest PayPer.pl?

Oferta reklamowa w serwisach Grupy Marketingowej TAI

Reklama internetowa dla Deweloperów

W jaki sposób już dziś możesz zacząć zarabiać w programach partnerskich nie mając strony internetowej

Wyszukiwanie sponsorowane jako wsparcie procesu rekrutacji na studia na wydziale Informatyki i Komunikacji

DOZ.PL Kupowanie przez wyszukiwanie

Jak Sportowysklep.pl. wyprzedził konkurencję? Nominacje do nagród:

Spis treści. O autorce. O recenzentach. Wprowadzenie

Kazar zwiększył sprzedaż. o ponad 1600%!

Jak zachęcić do rezerwacji online. w salonie fryzjerskim?

Jaki budżet pozwoli na 260 tys. wyświetleń reklamy materiałów budowlanych

Analiza zachowao użytkowników serwisów WWW

MOŻEMY DORADZIĆ. Jak nie przepłacać za powierzchnię reklamową? (np. kupować CPM za 2 zł na witrynach biznesowych)

Wielokanałowy marketing dla w Internecie dla firm z branży reklamowej.

Marketing sportowy dzień 1. Paweł Kowalski Karpacz, 1 czerwca 2012 r.

Google Ads. Podstawowe narzędzia marketingu w Internecie.

Cele pozycjonowania stron

Transkrypt:

Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach

Interruption marketing

Permission Marketing

Reklama a użytkownik internetu 5 tys. przekazów reklamowych dziennie na osobę (badanie DoubleClick). Człowiek buduje mechanizmy obronne internet to medium interaktywne użytkownik internetu sam wyraża swoje potrzeby i oczekuje uwzględnienia jego preferencji konieczny zindywidualizowany przekaz, szczególnie w odniesieniu do reklamy internet to nie TV - połącz reklamę z intencją użytkownika a osiągniesz sukces

Dlaczego reklama w wyszukiwarkach? Dotychczasowi odbiorcy stają się nadawcami, aktywnie informując, czego potrzebują. Reklama w wyszukiwarce powiązana jest z intencją użytkownika wyszukiwarki. Badania PEW: Większośd badanych (92%) ufa wyszukiwarkom, uważa je za bezstronne źródło informacji i jest przekonanych co do swoich umiejętności w zakresie posługiwania się nimi.

Jaka jest intencja?

Google to baza ludzkich intencji

Powiązanie przekazu reklamowego z intencją

Google w Polsce

Linki sponsorowane i wyniki organiczne 1 i 2 linki sponsorowane, Firmy reklamujące się płacą Google za każde kliknięcie. PPC Pay Per Click pład za kliknięcie CPC Cost per Click koszt za kliknięcie 3 - wyniki organiczne (naturalne). Algorytm Google ocenia, która strona powinna znaleźd się w wynikach dla danego zapytania. Google nie pobiera opłat. SEO pozycjonowanie / optymalizacja stron firmy zewnętrzne specjalizują się w SEO

Google to także: mapy, YouTube, Gmail...

Sied partnerska Google, czyli reklama poza Google Reklama kontekstowa (contextual advertising) wyświetlana jest na danej stronie internetowej na podstawie analizy treści strony. Poprzez Google AdWords możemy kierowad reklamę kontekstowo lub na konkretne serwisy.

Google AdWords funkcje i zalety Podstawowe funkcje wybór słów kluczowych dla jakich chcemy emitowad reklamę emitujemy reklamy w postaci tekstowych linków sponsorowanych limit znaków: 25, 35, 35 emisja reklamy w wyszukiwarce Google i sieci partnerskiej Google płacisz za kliknięcie Zalety reklamy ukazują się dla wybranych słów w momencie, kiedy użytkownik jest zainteresowany precyzyjne dotarcie do grupy docelowej kontrolujesz: budżet, koszt za kliknięcie, ilośd słów, czas, kierowanie reklam użytkownicy wyszukiwarek nie traktują linków sponsorowanych jako niepożądanej treści reklamowej analizujesz efekt swoich działao prawie (opóźnienie 3 godzinne) natychmiast brak wymogu minimalnych wydatków czy określonego czasu kampanii globalny zasięg

Jak budowany jest ranking linków sponsorowanych? Ranking reklamy (AdRank) uzależniony jest od: CPC Cost Per Click maksymalny, zadeklarowany koszt za kliknięcie Wynik jakości (tzw. Quality Score - QS) Ranking reklamy = CPC x QS MoBikeFed Na wynik jakości w głównej mierze składa się CTR...

CTR współczynnik klikalności Współczynnik klikalności (CTR) to liczba kliknięd reklamy podzielona przez liczbę jej wyświetleo. Przykład: dla danego słowa, moja reklama wyświetliła się 1000 razy w ciągu miesiąca 50 razy na tyle zainteresowała użytkowników wyszukiwarki, że została kliknięta CTR = 50 / 1000 x 100% = 5% całkiem przyzwoity wynik Dlaczego pozycja w linkach sponsorowanych uzależniona jest m.in. od CTR? Ponieważ CTR obrazuje jakośd reklamy, jej powiązanie z zapytaniem..

Inne składowe Wyniku jakości CTR Powiązanie reklamy z zapytaniem Maksymalna stawka CPC Dane historyczne CTR słowa kluczowego Historia konta Jakośd strony docelowej Inne czynniki Pokazuje reklamę na miejscu x Nie pokazuje reklamy

Dlaczego ranking uzależniony jest od jakości? Cel Google to pokazywanie najodpowiedniejszej reklamy dla użytkownika relevance Win Win użytkownik nabiera zaufania do reklamy w wyszukiwarce i w nią klika reklamodawcy mają do wykorzystania skuteczne narzędzie reklamowe Google zarabia na reklamie coraz więcej

Czym jest konwersja? Cel

Czym jest konwersja w ujęciu narzędzi do analityki? Konwersja - to zdefiniowana przez nas czynnośd wykonana przez użytkownika (prowadząca do określonego celu) Współczynnik konwersji (ang. Conversion Rate - CR) to stosunek liczby zdefiniowanych akcji wykonanych przez użytkownika, do liczby sytuacji w jakich potencjalnie mogły byd zrealizowane. Wartoś procentowa [%]

Dlaczego warto śledzid konwersję? Ponieważ Internet jest jednym z niewielu mediów, w którym możliwe jest tak dokładne mierzenie konwersji, a przez to zwrotu z inwestycji (ROI). Internet to najbardziej mierzalne medium.

Wiedza www.google.com/adwords/learningcenter/ SprawnyMarketing.pl/ SprawnyMarketing.pl/linki/ www.ittechnology.us

Dziękuję za uwagę i zapraszam Kontakt: tomasz.frontczak@maxroy.com http://maxroy.com Szkolenie z reklamy w Google http://www.sprawnymarketing.pl/szkolenia/ cena szkolenia: 490 PLN 200 PLN kupon Google = 290 PLN