Marketing sportowy dzień 1. Paweł Kowalski Karpacz, 1 czerwca 2012 r.
|
|
- Ksawery Czarnecki
- 10 lat temu
- Przeglądów:
Transkrypt
1 Marketing sportowy dzień 1 Paweł Kowalski Karpacz, 1 czerwca 2012 r.
2 ZAGADNIENIA Marketing sportowy w Internecie Podstawowe narzędzia e-marketingu Jak zaprojektować skuteczną reklamę w sieci? Jak kontrolować efekty reklamy i jaką formę rozliczeń przyjąć? Wykorzystanie narzędzi e-marketingu w sporcie przykłady
3 Marketing internetowy Definicja Forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW. Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy, m. in. strony internetowe, banery, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz marketing.
4 Marketing internetowy Dlaczego strategia marketingowa powinna uwzględniać internet? Interaktywny charakter Medium informacji o produktach/usługach Oczekiwania klientów Dostarczenie szerokiej wiedzy o kliencie Maksymalnie skoncentrowany marketing Stymulacja impulsowych zakupów Personalizowane produkty i obsługa klienta Prowadzenie zainteresowanych prosto do zakupu W sieci wszyscy są równi Niższe koszty, lepsza obsługa Możliwość zaistnienia ogólnoświatowego
5 Marketing sportowy w Internecie Marketing sportowy - dziedzina marketingu klasycznego, której podmiotem jest sport. Jest wykorzystywany przez organizacje sportowe oraz przedsiębiorstwa, które poprzez sponsoring albo poprzez skojarzenia ze sportem promują produkty i wspierają marki rynkowe. Specjaliści wyróżniają trzy następujące obszary składające się na marketing sportowy: Marketing przedsiębiorstw wolnorynkowych realizowany poprzez sport, Marketing produktów i usług sportowych, Marketing organizacji sportowych (marketing sportu).
6 Marketing sportowy w Internecie Sport był, jest i będzie najbardziej uniwersalną platformą sponsoringową, pozwala na masowe dotarcie do konsumentów. Internet to doskonałe medium dla sportu. Trwający od 10 lat internetowy boom nie ominął także tej tematyki. Rozwój technologii, wzrost popularności treści wideo wszystko to sprawia, że serwisy o tematyce sportowej są i będą polem walki dla coraz większej rzeszy reklamodawców. Marketerzy podkreślają, że związki ze sportem mogłaby w umiejętny sposób wykorzystywać większość firm.
7 Marketing sportowy w Internecie Asocjacja (skojarzenia)/klient Sponsor Organizacja Porozumienie Środki/fan
8 Podstawowe narzędzia marketingowe
9 Podstawowe narzędzia marketingowe Serwis internetowy Jest to zbiór stron internetowych, powiązanych ze sobą do których dostęp jest możliwy za pośrednictwem sieci Internet. Zalety posiadania z własnej strony internetowej to: możliwość dotarcia do nowych Klientów, poprawa komunikacji z dotychczasowymi Klientami i Kontrahentami: poprzez łatwość aktualizacji możliwość umieszczania bieżących informacji na temat promocji, nowych towarów lub usług, możliwość umieszczenie wielu szczegółowych informacji, możliwość zamieszczenia dodatkowych wersji językowych strony, bez żadnych dodatkowych kosztów profesjonalna strona internetowa pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy.
10 Wykorzystanie narzędzi e-marketingu w sporcie
11 Wykorzystanie narzędzi e-marketingu w sporcie
12 Marketing w wyszukiwarkach Pierwszym krokiem do promocji w sieci powinno być zgłoszenie strony do rejestru wyszukiwarek. Działania te mają na celu wyeksponowanie danego serwisu i wykreowanie popularności marki. Tutaj na pomoc przychodzi SEM (Search Engine Marketing), czyli marketing w wyszukiwarkach. Strategię tę można zdefiniować krótkim wzorem: SEM = PPC + SEO kampanie płatnych linków działania optymalizujące ruch na stronie internetowej generowany z wyników naturalnych
13
14 Reklama dedykowana określonej grupie docelowej Reklama kontekstowa uważana jest za jedną z najskuteczniejszych form e-reklamy, ponieważ dedykowana jest ściśle określonej grupie docelowej. Taki przekaz emitowany jest na najbardziej opiniotwórczych i specjalistycznych stronach zrzeszonych w ramach największych sieci reklamowych. Może przyjąć postać tekstową linków sponsorowanych lub graficzną, tzw. display. Tutaj najistotniejszy jest precyzyjny dobór słów i fraz oraz kreacja przekazu aktywizująca do zapoznania się z reklamą. Głęboka analiza zachowań użytkowników pozwala z kolei na zaplanowanie reklamy behawioralnej. Dzięki zdobytym informacjom wiemy, z jakich stron korzysta internauta, jak często i jak długo na nich pozo staje, a także które zasoby są przez niego najchętniej eksplorowane. Analiza ta pozwala na stworzenie reklamy precyzyjnie trafiającej w konkretne potrzeby potencjalnego klienta. Reklamodawca można zdecydować się także na reklamę display standardową, layerowąo raz scrollowaną, a wśród nich m.in. billboardy, rectangle, skyscraper czy bandmark itoplayer.
15 Podstawowe narzędzia marketingowe Reklamy on-line Zamieszczone na stronach elementy graficzne, zachęcające użytkowników do interakcji, np. odwiedź naszą stronę, kup teraz, sprawdź naszą ofertę czy też wypełnij formularz. Zalety reklamy internetowej: Możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy potencjalnych odbiorców reklamy Możliwość analizy efektywności kampanii reklamowej Zasięg - ogólnoświatowy Niskie koszty
16 Jak zaprojektować skuteczną reklamę w sieci? Projektując e-reklamę należy zacząć od opracowania schematu działań. Pozwoli to przygotować strategię działań pod kątem wyznaczonego celu, a ponadto umożliwi ustalić i zaplanować jej najistotniejsze elementy. 1. Cel kampanii (wizerunkowy, sprzedażowy, trafficowy ) 2. Grupy docelowe (do jakich chcemy dotrzeć) 3. Treść przekazu reklamowego 4. Techniki reklamowe (np. mailing, baner, button) 5. Miejsce emisji reklamy 6. Częstotliwość i czas trwania kampanii 7. Budżet reklamowy. Po ustaleniu harmonogramu działań pozostaje kwestia wdrożenia kampanii, a po jej zakończeniu lub w jej trakcie dokonanie pomiaru skuteczności.
17 Określanie celów reklamy Najbardziej użyteczne przy określaniu celu są informacje na temat zachowań nabywczych potencjalnego rynku. Nie można podejmować skutecznych decyzji dotyczących reklamy bez gruntownej wiedzy na temat czynników wpływających na decyzje nabywcze klientów, np. Cena Rekomendacje znajomych Wygląd Obsługa Reputacja firmy/instytucji Zaufanie do marki
18 Podstawowe narzędzia marketingowe Mechanizm działania reklamy on-line - AIDA Wpływ reklamy na odbiorców jest procesem etapowym. Przykład modelu objaśniającego mechanizm działania reklamy AIDA. Attention uwaga Interest zainteresowanie Desire pożądanie Action - działanie Model ten znany także jako model hierarhi skutków sugeruje że reklama musi przyciągać uwagę konsumenta, wzbudzić w nim zainteresowanie, wywołać pożadanie i pobudzić go do podjęcia działań, np. w celu zakupu produktu. Model ten jest często używany w projektowaniu reklam i stron internetowych.
19 Podstawowe narzędzia marketingowe Mechanizm działania reklamy on-line - DAGMAR DAGMAR (Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results). Model ten został opracowany na podstawie założenia, że wszystkie komercyjne komunikaty mające na celu realizacje sprzedaży muszą prowadzić potencjalnego klienta przez cztery poziomy zrozumienia lub etapy: Pierwszym celem reklamy jest wytworzenie w grupie docelowej świadomości. Można go osiągnąć poprzez zamieszczenie reklamy, np. na często odwiedzanej witrynie w nadziei że użytkownicy w ten sposób pozyskają świadomość produktu lub usługi. Następnym krokiem jest upewnienie się, że pewne atrybuty przedmiotu reklamy są znane i zrozumiałe. Może to być np. nazwa marki, rodzaj opakowania, cechy i korzyści techniczne oraz miejsce sprzedaży. W sieci, osiągnięcie celu, to klikniecie. Trzeci etap polega na przekonaniu klienta do obietnic zawartych w reklamie. Dowód wiarygodności w Internecie ma ogromne znaczenie ze względu na niski koszt produkcji materiałów, wymaga jednak bardzo szczegółowego projektowania i testowania.
20 Podstawowe narzędzia marketingowe Mechanizm działania reklamy on-line - DAGMAR Od nieświadomości do: ŚWIADOMOŚCI (istnienia lub dostępności marki lub firmy) ZROZUMIENIA (zrozumienia produktu i wynikających z niego korzyści) PRZEKONANIA (co do obietnicy tych korzyści) DZIAŁANIA (w kierunku nabycia produktu)
21 Podstawowe narzędzia marketingowe Pomiary skuteczności reklam CPA (Cost Per Action) Stawka za wykonanie określonego działania przez internautę. Inaczej jest to koszt uzyskania jednej, określonej akcji wywołanej emisją kampanii reklamowej. Stosunek liczby akcji do kosztów całej kampanii bannerowej; akcją może być kliknięcie w reklamę, rejestracja, podanie adresu , podanie danych osobowych, zakup, wzięcie udziału w konkursie itp. Inna strona Nasza strona 350 osób zostało skierowanych poprzez baner reklamowy na innej stronie NEWSLETTER Podaj adres ZAPISZ 200 osób zapisało się do newslettera CPA = 1,20 zł Całkowite koszty kampanii: 1,20 x 200 = 240,00 zł
22 Podstawowe narzędzia marketingowe Pomiary skuteczności reklam CPC (Cost Per Click) Stawka za jedno kliknięcie. Koszt uzyskania pojedynczego kliknięcia w nośnik reklamowy, obliczany, jako stosunek liczby kliknięć w reklamę do kosztów całej kampanii. CPC = 1,20 zł Całkowite koszty kampanii: wyświetleń 335 kliknięć w link 335 x 1,20 = 402 zł
23 Podstawowe narzędzia marketingowe Pomiary skuteczności reklam CTR (Click-Through-Ratio) Zazwyczaj wyrażony procentowo. Jest to stosunek liczby kliknięć w reklamę internetową do liczby jej wyświetleń; stosowany wskaźnik skuteczności reklamy internetowej. Niska wartość CTR oznacza że dana strona skutecznie zachęca do klikania. CTR = 5,00 % Całkowite koszty kampanii: wyświetleń 68 kliknięć w link (68*100) / 1358 = 5,00 %
24 Podstawowe narzędzia marketingowe Pomiary skuteczności reklam CR (Conversion Rate) - Jeden z podstawowych wskaźników mierzących skuteczność akcji marketingowej. Odzwierciedla procent osób, które podjęły oczekiwane od nich działanie (np. zrobiły zakup w sklepie internetowym lub dokonały subskrypcji newslettera na danym serwisie). CR = 6,66 % Całkowite koszty kampanii: CR = ilość sprzedaży/kliknięcia linku sponsorowanego x 100% CR = 100/1500 x 100% CR = 6,66 %
25 Podstawowe narzędzia marketingowe Pomiary skuteczności reklam ROI ( Return On Investment) - Zwrot z Inwestycji. ROI to odpowiedź na pytanie: Ile pieniędzy zarobimy wydając jedną złotówkę?. Załóżmy, że sklep internetowy wydał na reklamę w ubiegłym miesiącu zł. średnia marża sklepu wynosi 20%. Realny zarobek na sprzedanych towarach wynosi więc zł, a ROI: ROI = [( ) / 6700] x 100% ROI = 28,36% Wydając 1 zł zarabiamy 0,28 zł
26 System analizy ruchu na stronie oraz skuteczności działań marketingowych Jak użytkownicy znajdują witrynę? Co w niej robią? W jaki sposób stają się jej klientami? Narzędzie analizy dla reklamodawców, wydawców, redaktorów, właściciela strony tworzenie bardziej precyzyjnych reklam wzmocnienie inicjatyw marketingowych projektować witryny internetowe generujące więcej konwersji Identyfikacja źródeł przychodów Śledzenie transakcji związanych z kampaniami i słowami kluczowymi Sprawdzanie lojalności i czasu reakcji Pomiar konwersji, realizacji celów Informowanie Segmentacja Raportowanie
27 - zaczynamy! 1. Zakładamy konto -
28 - zaczynamy! 2. Wklejamy kod śledzenia na naszą stronę (źródło strony głównej, sekcja <head> </head>)
29 Podstawowe narzędzia marketingowe Social media i marketing wirusowy Coraz częściej e-reklama skoncentrowana jest wokół marketingu wirusowego realizowanego za pomocą portali społecznościowych. Ta coraz powszechniej stosowana forma promocji polega na lawinowym rozpowszechnianiu się przekazu reklamowego przez samych użytkowników Internetu. To oni występują w roli kreatorów opinii oraz adwokatów określonej marki na temat np. działalności firmy, jakości oferowanych produktów lub usług czy funkcjonalności i przydatności strony internetowej. Aby wykorzystać ten potencjał, warto kreatywnie wyeksponować rekomendowany produkt reklamowy. Mniejszego znaczenia nabiera tutaj forma prezentacji (film, zdjęcia, komentarze), a większego intrygujący pomysł, który zainspiruje kolejnych odbiorców do dalszego rozpowszechniania przekazu.
30 Podstawowe narzędzia marketingowe Newsletter Elektroniczna forma biuletynu czasopisma rozsyłanego za pomocą poczty elektronicznej do prenumeratorów (subskrybentów). W newsletterze zamieszczone są grupy treści odnoszące się do pełnych artykułów na stronie internetowej. Głównym celem i zaletą wysyłania newslettera jest utrzymanie regularnego kontaktu z rynkiem docelowym przy minimalnych kosztach.
31 Podstawowe narzędzia marketingowe Jak zbudować bazę danych marketingu bezpośredniego? Zbieranie adresów e-mialowych klientów bezpośrednio z witryny internetowej firmy Opracowanie listy mailingowej Zamieszczenie na witrynie autorespondera Zapytajcie swoich klientów Zbieranie adresów z grup dyskusyjnych Zakup listy mailingowej Ogólnym celem każdej kampanii poczty bezpośredniej powinno być zachęcenie odbiorcy do podjęcia jakichś niezwłocznych działań, takich jak powrót na stronę w celu pozyskania dalszych informacji. Marketing sportowy szansą rozwoju sportu na Dolnym Śląsku
32 Wykorzystanie narzędzi e-marketingu w sporcie
33 Wykorzystanie narzędzi e-marketingu w sporcie
34 Podstawowe narzędzia marketingowe sklep internetowy Serwis internetowy dający możliwość zamawiania produktów przez Internet, jedna z form handlu elektronicznego. Sklep internetowy jest częścią relacji B2C, rzadziej B2B.
35 Sklep internetowy Dobre praktyki w prowadzeniu sprzedaży internetowej 1. Prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2. Podanie danych kontaktowych firmy w celu identyfikacji przez klientów, 3. Jasne informowanie o obszarach i celach zbierania informacji o użytkownikach, 4. Informowanie o wszelkich kosztach (cena netto, brutto, koszty dostawy itd.) przed podjęciem ostatecznej decyzji przez klienta o zakupie, 5. Informowanie o dostępnych i możliwych kosztach płatności i dostawy, 6. Przedstawienie szczegółowych opisów i dobrze wykonanych zdjęć produktu, 7. Informowanie klienta o maksymalnym czasie dostawy, ew. dodatkowych kosztach, 8. Informacja o możliwości odstąpienia od umowy, 9. Umożliwienie klientom kontaktu telefonicznego, , formularz, 10. Informowanie klienta o bieżącym postępie realizacji zamówienia, 11. Określenie procedur i warunków reklamacji oraz zwrotów. Marketing sportowy szansą rozwoju sportu na Dolnym Śląsku
36 Wykorzystanie narzędzi e-marketingu w sporcie
37 Wykorzystanie narzędzi e-marketingu w sporcie
38 Wykorzystanie narzędzi e-marketingu w sporcie
39 Wykorzystanie narzędzi e-marketingu w sporcie
40 Podsumowanie Na przestrzeni ostatnich lat obraz rynku reklamowego uległ znacznej zmianie. Zwykłe banery zostały wyparte przez coraz bardziej spektakularne formy reklamy, takie jak skyscraper czy toplayer. Mnogość technik i narzędzi promocyjnych z jednej strony oferuje reklamodawcom wybór precyzyjnego produktu, z drugiej zaś wprowadza czynnik niepewności w podjęciu decyzyjnych kwestii. E-reklama jest niezwykle wrażliwą i niestabilną gałęzią w branży internetowej. Stąd, aby dobrze poprowadzić swoją firmę w gąszczu wielu wirtualnych zmienności, warto skorzystać z fachowej porady i specjalistycznego wsparcia. To mądre działanie pozwoli uniknąć nie tylko popełniania błędów, ale odczuwania ich skutków finansowych, wizerunkowych i relacyjnych. źródła:
41 Paweł Kowalski Doradca Handlowy ds. Kluczowych Klientów tel kom TROL InterMedia Sp. z o.o. Sp.k. ul. Poznańska 56, Wronki tel fax Infolinia: trol@trol.pl
Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach
Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach Interruption marketing Permission Marketing Reklama a użytkownik internetu 5 tys. przekazów reklamowych dziennie na osobę (badanie DoubleClick). Człowiek buduje
REZULTAT 3 Vilniaus technologijų, verslo ir žemės ūkio mokykla, Litwa
Projekt finansowany przez Unię Europejską REZULTAT 3 Vilniaus technologijų, verslo ir žemės ūkio mokykla, Litwa Valdas Kazlauskas NOWOCZESNE MATERIAŁY DYDAKTYCZNE DO NAUKI PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH Biała
Oferta dla na autorską akcję Commerce PRO, czyli kompleksowe działania polegające na wsparciu sprzedaży przy wykorzystaniu Search Engine Marketing
Oferta dla na autorską akcję Commerce PRO, czyli kompleksowe działania polegające na wsparciu sprzedaży przy wykorzystaniu Search Engine Marketing // Search Engine Marketing Commerce PRO to autorskie rozwiązanie
StartUp IT / rozgrzewka
StartUp IT / rozgrzewka StartUp IT / rozgrzewka Ile osób na sali słyszało o Google? Kto już próbował reklamować się w wyszukiwarkach? Kto uważa że to ma sens? StartUp IT / Jak zdobyć Klienta za grosze?
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy Jak być widocznym w Google dzięki PPC - podstawy mgr Marcin Darecki Marketing Internetowy Koncepcja T-shaped marketera Spośród dostępnych narzędzi stosowanych do promocji w internecie,
OFERTA PERFORMANCE MARKETINGU. KERRIS performance - Efektywność ponad wszystko
OFERTA PERFORMANCE MARKETINGU KERRIS performance - Efektywność ponad wszystko O nas 2 1 2 Efektywność ponad W skrócie: wszystko Nie uznajemy kompromisów i nie zadowalamy się średnimi wynikami. Naszym celem
SPORTS_GOL Piłkarska Oferta Specjalna + EURO2012
+ EURO2012 Marketing Sportowy Sport był, jest i będzie najbardziej uniwersalną platformą sponsoringową, pozwala na masowe dotarcie do konsumentów. Marketing Sportowy w Internecie Internet to doskonałe
Sieć reklamowa Google
Sieć owa Google. Reklama display - bannerowa. www.marketing-it.pl Program. Dlaczego warto ować się online? jest sieć owa Goggle? Proces kupowania Jakie są zalety sieci owej Google? Wybieranie odpowiednich
Magda Puchała Marcin Sugak Jerzy Zimowski. e-marketing / marketing elektroniczny /
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych emarketing e-marketing / marketing elektroniczny / Wykorzystywanie Internetu w celu promocji produktów lub usług firmy; marketing on-line. e-marketing
- google.pl (dla serwisów polskich) - google.com (dla witryn i fraz obcojęzycznych)
Pozycjonowanie stron to najpopularniejsza obecnie metoda promocji serwisów www w Internecie. Obejmuje szereg działań dokonywanych wobec określonej strony internetowej. Prowadzą one do tego, aby po wpisaniu
Oferta reklamowa w serwisach Grupy Marketingowej TAI
Oferta reklamowa w serwisach Grupy Marketingowej TAI Targetmarketing.pl to serwis, w którym w prosty i szybki sposób można kupić marketingową bazę danych, stworzyć własną kampanię e-mailingową oraz pozyskać
SEO / SEM PREZENTACJA OFERTY
SEO / SEM PREZENTACJA OFERTY 1CONTENT 2 Zajmujemy się marketingiem internetowym. Zdobywaliśmy doświadczenie w znanych firmach pcozycjonerskich oraz agencjach interaktywnych. Wypracowaliśmy własne metody
Handel internetowy w Polsce w dużym skrócie
Handel internetowy w Polsce w dużym skrócie Celem stworzenia dokumentu było, przedstawienie danych o rynku internetowym w Polsce firmom branży odzieżowej. Zagadnienia: Rynek internetowy w Polsce Co robimy,
Dotarcie do atrakcyjnej grupy adresatów, posiadających realną siłę nabywczą. Oferta dedykowana i formaty dopasowane do potrzeb
Dotarcie do atrakcyjnej grupy adresatów, posiadających realną siłę nabywczą Oferta dedykowana i formaty dopasowane do potrzeb Efekt synergii nasze pozycjonowanie, m.in. obecność w Google News i serwisie
Oferta reklamowa Portal drogowy -
Oferta reklamowa Portal drogowy - www.edroga.pl Cztery wymiary informacji Oferta ważna od 22.04-22.06.2013 KIM JESTEŚMY? Portal drogowy edroga.pl to profesjonalny portal branżowy kompleksowo prezentujący
Narzędzia marketingu internetowego (1): SEO, SEM, afiliacja, kampanie banerowe, e-mail marketing, inne.
2012 Narzędzia marketingu internetowego (1): SEO, SEM, afiliacja, kampanie banerowe, e-mail marketing, inne. Rafał Marek Kampania marketingowa e-usługi Rzeszów, 24.10.2012 Narzędzia marketingu internetowego
Case studies kampanii natywnych
Case studies kampanii natywnych Przenosimy Polskę na Wyspy. Jednoczymy Polaków. Pomagamy Klientom zdobywać przewagę konkurencyjną. Zetha Media - Polish Express Media Group wprowadzenie Publikacje w e-bookach,
Oferta prowadzenia kampanii reklamowej AdWords
Oferta prowadzenia reklamowej AdWords Oferta ważna 14 dni od daty otrzymania e-maila ofertę przygotował: e-mail: www: tel: fax: Bernard Piekara bernard@inetmedia.pl +48 12 681 55 57 Zawartość niniejszego
MOŻEMY DORADZIĆ. Jak nie przepłacać za powierzchnię reklamową? (np. kupować CPM za 2 zł na witrynach biznesowych)
MOŻEMY DORADZIĆ Jak nie przepłacać za powierzchnię reklamową? (np. kupować CPM za 2 zł na witrynach biznesowych) Jak precyzyjnie i tanio docierać do Twojej Grupy Docelowej? Jakie efektywne modele komunikacji
Tworzenie planu medialnego
REFORMA 2012 Tworzenie planu medialnego Dorota Błaszczyk, Julita Machowska A.27.3 Podręcznik do nauki zawodu TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY spis treści 3 Wstęp... 7 I. Przekaz reklamowy... 9 1 Komunikacja
Kampania linków sponsorowanych Google Adwors
Kampania linków sponsorowanych Google Adwors Sens istnienia każdego serwisu internetowego realizuje się poprzez odwiedzających go Użytkowników. Nawet najbardziej funkcjonalny i efektowny serwis stanie
SMO MEDIA I KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE. Bydgoszcz, dnia..2014 r. Usługodawca
Bydgoszcz, dnia..2014 r. SMO MEDIA I KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE Usługodawca Talem Technologies Sp. z o.o. ul. Cieszkowskiego 22/1; 85-052 Bydgoszcz Tel. 52 366 70 73; Infolinia: 801 080 238 NIP: 967-12-41-356;
OFERTA REKLAMY ADWORDS
OFERTA REKLAMY ADWORDS ZACZNIJ REKLAMOWAĆ SIĘ W GOOGLE Daj się znaleźć potencjalnym klientom dokładnie w momencie, gdy szukają w Google oferty takiej jak Twoja. Zapłacisz tylko wtedy, gdy klikną reklamę
WYNIKI badania Stan marketingu cyfrowego w centrach handlowych Benchmark - Social Media Index. PRCH Marketing Club 26 marca 2015
WYNIKI badania Stan marketingu cyfrowego w centrach handlowych Benchmark - Social Media Index PRCH Marketing Club 26 marca 2015 AGENDA 1. Badanie ankietowe roli marketingu cyfrowego w działaniach marketingowych
Community Manager quiz
Community Manager quiz Moduł 1: Marketing cyfrowy 1. Uzupełnij definicję e-handlu, zaznaczając odpowiednie kratki (zaznacz wszystkie poprawne odpowiedzi) a) Handel elektroniczny odnosi się do transakcji
netsprint Firma i produkty artur.banach@netsprint.eu 1
netsprint Firma i produkty artur.banach@netsprint.eu 1 Oferta artur.banach@netsprint.eu 2 Sieć kontekstowo-behawioralna Adkontekst największa polska sieć reklamy kontekstowej umożliwiająca emisję reklam
Google AdWords. Gdańsk, 22 maja icbm.info cityboard.pl
Google AdWords Gdańsk, 22 maja 2018 icbm.info cityboard.pl Google AdWords 1. AdWords definicja i rodzaje kampanii....slajdy 3-4 2. Kampanie reklamowe w wyszukiwarce......slajdy 5-12 Charakterystyka kampanii
Biurowce. Jak się promujemy? Czym jest portal e-biurowce? Jak się zareklamować? PAKIET ZŁOTY PAKIET SREBRNY. www.e-biurowce.pl
Czym jest portal e-biurowce? Portal e-biurowce umożliwia wizerunkową i merytoryczną reklamę Państwa biurowca. Dzięki zestawieniu wszystkich materiałów tekstowych i graficznych, potencjalny najemca ma w
Twój serwis szkoleń.
Twój serwis szkoleń info@szkolenia.com NASZE STATYSTYKI 61 000 użytkowników miesięcznie tyle osób może zobaczyć twoje szkolenie, profil firmy, salę szkoleniową lub miejsce noclegowych. Prawie 12 000 zapytań
Adfocus platforma RTB. Retargeting spersonalizowany.
Adfocus platforma RTB. Retargeting spersonalizowany. 1 Czy retargeting jest mi potrzebny? Jak zaangażować pozostałe 98% aby dokonali zakupu? 2% klientów kupuje podczas pierwszej wizyty w sklepie. 2 Czy
maciaszczyk interaktywny wzbudzamy e-mocje
maciaszczyk interaktywny wzbudzamy e-mocje Nie chcemy, żeby ludzie Cię zobaczyli. Chcemy, żeby Cię zapamiętali. Jak zbudujemy Twój wizerunek w Internecie? Kompleksowa oferta działań interactive obejmuje
OFERTA REKLAMOWA. wrzesień 2016
OFERTA REKLAMOWA wrzesień 2016 PROFIL WYDAWCY to firma tworzona przez ludzi z pasją i wieloletnim doświadczeniem w branży edukacyjnej. Celem firmy jest świadczenie najwyższej jakości usług edukacyjnych
Reklama Sponsoring Patronat medialny Baza wiedzy HR
OFERTA PortalRtrendy.pl REKLAMOWA 2015 Reklama Sponsoring Patronat medialny Baza wiedzy HR Wydawcą portalu jest spółka ENNOVA Wszelkie prawa zastrzeżone. Oferta ważna od 2015.01.01 do odwołania. Poprzednie
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr ROYGARD/POIG/02/2015 z dnia 09.03.2015 r. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STWORZENIE I OBSŁUGA KAMPANII INTERNETOWEJ DLA PLATFORMY HANDLOWEJ CABAS.pl w
Twój serwis szkoleń.
Twój serwis szkoleń info@szkolenia.com NASZE STATYSTYKI 61 000 użytkowników miesięcznie tyle osób może zobaczyć twoje szkolenie, profil firmy, salę szkoleniową lub miejsce noclegowych. Prawie 12 000 zapytań
Spis Treści. 1. Wprowadzenie. 2. Dlaczego warto wykorzystywać linki sponsorowane? 3. Zasady współpracy. 4. Cennik
Spis Treści 1. Wprowadzenie 2. Dlaczego warto wykorzystywać linki sponsorowane? 3. Zasady współpracy. 4. Cennik 5. Korzyści płynące ze współpracy z nami? 6. Słownik Wprowadzenie Popularność linków sponsorowanych
MEDIAKIT
MEDIAKIT WWW.CZASNAWNETRZE.PL CzasNaWnetrze.pl to serwis skierowany do wszystkich miłośników pięknych wnętrz. Wśród naszych czytelników są architekci, projektanci, ale także pasjonaci. Serwis stanowi prawdziwą
Obsługa kampanii AdWords Spis treści
Obsługa kampanii AdWords Spis treści 1. Wstęp...2 2. Dwa modele kampanii...3 2.1. Reklama płatna za działanie (PPA)...3 2.2. Reklama płatna za kliknięcie (PPC)...3 3. Współpraca...4 4. Słowa kluczowe...4
Guidebook. produkty digitalowe. Zetha Media - Polish Express Media Group
Guidebook produkty digitalowe Zetha Media - Polish Express Media Group Zetha Media - Polish Express Media Group Display: Billboard - reklama graficzna umieszczana na górze strony. Rozmiar: 750x100 px.
Reklama Sponsoring Patronat medialny Baza wiedzy HR
OFERTA PortalRtrendy.pl REKLAMOWA 2014 Reklama Sponsoring Patronat medialny Baza wiedzy HR Wydawcą portalu jest spółka ENNOVA Wszelkie prawa zastrzeżone. Oferta ważna od 2014.05.26 do odwołania. Poprzednie
Internet PR w praktyce Urszula Kandefer Łukasz Zawadowski Internet + PR = Internet PR Znaczenie Internetu do kreowania wizerunku Internet podstawowe źródło informacji Wzrost znaczenia internetu rozwój
OFERTA REKLAMOWA 2014
OFERTA REKLAMOWA 2014 PortalRtrendy.pl Reklama Sponsoring Patronat medialny Baza wiedzy HR Wydawcą portalu jest spółka ENNOVA Wszelkie prawa zastrzeżone. Oferta ważna od 2014.01.20 do 2014.06.30. O PORTALU
Białystok oczami. kobiet. SERWIS GRUPY WYDAWNICZEJ egroup - SERWISÓW O TEMATYCE KOBIECEJ. Poznaj naszą ofertę i promuj się z nami!
Białystok oczami kobiet SERWIS GRUPY WYDAWNICZEJ egroup - SERWISÓW O TEMATYCE KOBIECEJ Poznaj naszą ofertę i promuj się z nami! 1 Kobiecybialystok.pl TO JEDEN Z SERWISÓW SIECI WYDAWNICZEJ egroup, PROWADZONY
e-izba IZBA GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ www.ecommercepolska.pl www.ecommercepolska.pl Poradniki e-commerce Polska OFERTA ZAKUPU REKLAM
e-izba IZBA GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ www.ecommercepolska.pl www.ecommercepolska.pl Poradniki e-commerce Polska OFERTA ZAKUPU REKLAM e-izba - IZBA GOSPODARKI ELEKTRONICZNEJ 2013 Fundacja Rozwoju Gospodarki
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Człowiek najlepsza inwestycja E-MARKETING
E-MARKETING Skuteczny marketing = skuteczna sprzedaż. Nasi klienci coraz więcej czasu spędzają w internecie i to tu szukają produktów i usług. Siła oddziaływania informacji umieszczonej w sieci jest ogromna.
Oferta KEO dla Biznesu
Oferta KEO dla Biznesu Tworzenie stron internetowych Mottem przewodnim naszej pracy są estetyczne i miłe dla oka strony. Tworzone przez nas witryny są oparte na najnowszych technologiach i odpowiednio
Poniżej pozwolimy sobie przedstawić argumenty przemawiające za tym, że warto zainwestować w reklamę w portalu budnet.pl
Szanowni Państwo, Poniżej pozwolimy sobie przedstawić argumenty przemawiające za tym, że warto zainwestować w reklamę w portalu budnet.pl Portal budnet.pl jest tematycznym serwisem informacyjnym, skierowanym
kompleksowa prezentacja oferty
kompleksowa prezentacja oferty Wydawcy gwarantujemy dostęp do wydawców pracujących w wielu modelach biznesowych wyszukiwarki i porównywarki produktów serwisy społecznościowe i zakupowe fora i blogi tematyczne
Skuteczne sposoby budowania ruchu w oparciu o SEM/SEO. - Karol Wnukiewicz
Skuteczne sposoby budowania ruchu w oparciu o SEM/SEO - Karol Wnukiewicz Pino Brunch - 26 marca 2009 Agenda Wstęp SEM a SEO Strategie i założenia Wybór słów kluczowych Techniczne aspekty budowy strony
Oferta reklamowa w serwisach Grupy Marketingowej TAI
Oferta reklamowa w serwisach Grupy Marketingowej TAI Serwis inwestycyjno - przetargowy Pressinfo.pl to jedyny serwis w Polsce, w którym użytkownik może dokonać tak precyzyjnego wyboru rodzaju poszukiwanych
Twój serwis szkoleń.
Twój serwis szkoleń info@szkolenia.com O NAS Szkolenia.com to serwis należący do Grupy JOBS.PL, poświęcony tematyce szkoleń, skierowany do przedstawicieli firm szkoleniowych i trenerów, a także do firm
1 S t r o n a 1. Siedziba: Laboratoria.net, Czerwone Maki 55/25, Kraków; tel.:
1 S t r o n a 1 O portalu: Portal Laboratoria.net to pierwszy i największy tego typu branżowy portal w Polsce. Już od roku 2004 serwis zajmuje się szeroko pojętymi zagadnieniami z zakresu nauki, technologii
KONTAKT DOTRZYJ DO WŁAŚCICIELI I PRACOWNIKÓW MAŁYCH FIRM Z BRANŻY E-COMMERCE. OSÓB POWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ W INTERNECIE.
DOTRZYJ DO WŁAŚCICIELI I PRACOWNIKÓW MAŁYCH FIRM Z BRANŻY E-COMMERCE. OSÓB POWADZĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ W INTERNECIE. Odbiorcy znajdą w piśmie informacje o usługach i technologiach niezbędnych w
Zarabianie w M2M. Zarabianie w M2M
Zarabianie w M2M 1. Na czym mogę zarabiać?... 2 2. Jakie są metody rozliczeń?... 2 3. Jak naliczane są prowizje?... 3 4. W jaki sposób oraz kiedy mogę wypłacić prowizje?. 4 5. Czy konieczne jest płacenie
PROGRAM SZKOLENIA Marketing internetowy i jego wykorzystanie do promocji firmy oraz aspekty prawne - MOJA FIRMA W SIECI
oraz aspekty prawne - MOJA FIRMA W SIECI Miejsce szkolenia: Kraków, ul. Karmelicka 55/3 Organizatorzy szkolenia: Pro Innowacja Agnieszka Rożek i Fundacja Miejsc i Ludzi Aktywnych Prowadzenie: Piotr Chmielewski
TYLKO Z NAMI. dotrzesz do nowych klientów i zaprezentujesz się im jako ekspert od nowoczesnego marketingu
TYLKO Z NAMI dotrzesz do nowych klientów i zaprezentujesz się im jako ekspert od nowoczesnego marketingu ZAREKLAMUJ SIĘ w jednym z najważniejszych i najstarszych portali o marketingu oraz w jego comiesięcznych
Promocja/komunikacja. Andrzej Jaszkiewicz
Promocja/komunikacja Andrzej Jaszkiewicz andrzej.jaszkiewicz@cs.put.poznan.pl Pojęcia Promocja Komunikacja Marketing Reklama Growth hacking Public relations - PR Promocja Niezbędny element czy studnia
Pakiety podstawowe. Cena: 8750 zł netto
Serdecznie dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą. Powstaliśmy z połączenia wielu doświadczeń zdobytych w różnych dziedzinach marketingu, informatyki oraz finansów, co sprawia, że potrafimy dopasować
JAK SKUTECZNIE DZIAŁAĆ / SPRZEDAWAĆ W SIECI?
JAK SKUTECZNIE DZIAŁAĆ / SPRZEDAWAĆ W SIECI? PODSUMOWANIE KURSU E-LEARNINGOWEGO E-BIZNES I E-MARKETING W TRANSGRANICZNEJ PRAKTYCE DR PRZEMYSŁAW JÓSKOWIAK Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego E-biznesy
Oferta reklamowa. Portal drogowy - www.edroga.pl. Cztery wymiary informacji Oferta ważna od 22.04-31.07.2013
Oferta reklamowa Portal drogowy - www.edroga.pl Cztery wymiary informacji Oferta ważna od 22.04-31.07.2013 KIM JESTEŚMY? Portal drogowy edroga.pl to profesjonalny portal branżowy kompleksowo prezentujący
Jak zachęcić do rezerwacji online. w salonie fryzjerskim?
Jak zachęcić do rezerwacji online w salonie fryzjerskim? Wyzwania: wzrost ruchu niebrandowego z bezpłatnych wyników wyszukiwania oraz zwiększenie odsetku nowych użytkowników odwiedzających serwis; optymalizacja
Jak się promujemy? Jak się zareklamować? Oferujemy Klientom 2 Pakiety Reklamowe: PAKIET WIZERUNKOWY
Czym jest portal e-biurowce? Portal e-biurowce oferuje między innymi reklamę firmom, których działalność związana jest z: budową, aranżacją i zarządzaniem inwestycjami biurowymi. Dzięki współpracy z nami,
BRIEF AGENCYJNY STRONA INTERNETOWA. Informacje podstawowe. Pełna nazwa firmy. Adres firmy do faktury NIP. Osoba prowadząca projekt.
BRIEF AGENCYJNY STRONA INTERNETOWA Informacje podstawowe Pełna nazwa firmy Adres firmy do faktury (ulica, nr, kod pocztowy, miejscowość) NIP Osoba prowadząca projekt E-mail / Skype Telefon Adres biura
Onet.pl kompletny program dla efektywnej komunikacji marketingowej w internecie. Prezentacja handlowa Nowy cennik stycze 2009
Onet.pl kompletny program dla efektywnej komunikacji marketingowej w internecie. Prezentacja handlowa Nowy cennik stycze 2009 Obecny poziom rozwoju rynku i reklamy internetowej wymaga redefinicji postrzegania
Jak zwiększyliśmy widoczność. Kazar.com w Google?
Jak zwiększyliśmy widoczność.com w Google? Wyzwania: wzrost wizyt w serwisie z poziomu organicznych wyników wyszukiwania z wykluczeniem zapytań brandowych; poprawa widoczności serwisu w płatnych i bezpłatnych
PROGRAM SZKOLENIA. Szczecinek 2016
PROGRAM SZKOLENIA Szczecinek 2016 Szczecinek, 16.11.2016 Szanowni Państwo, Samorządowa Agencja Promocji i Kultury oraz Centrum Konferencyjne ZAMEK organizują w roku edukacyjnym 2016/2017 cykl szkoleń z
Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy. Marketing internetowy
Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Marketing internetowy Dr Leszek Gracz Uniwersytet Szczeciński 25 marca 2015 r. EKONOMICZNY UNIWERSYTET DZIECIĘCY WWW.UNIWERSYTET-DZIECIECY.PL O czym dzisiaj będziemy mówić
Prezentacja usług. Informacja Komunikacja Dystrybucja - Sprzedaż
Prezentacja usług Informacja Komunikacja Dystrybucja - Sprzedaż Twórcy firmy 7 lat doświadczenia w zakresie e-commerce Zarządzanie i tworzenie sukcesów największej polskiej apteki internetowej Domzdrowia.pl
Tomasz Bonek Marta Smaga Spółka z o.o. dla Dolnośląskiej Izby Gospodarczej. Szkolenie. Jak zarabiać w internecie? Przenieś swój biznes do sieci!
Tomasz Bonek Marta Smaga Spółka z o.o. dla Dolnośląskiej Izby Gospodarczej Szkolenie Jak zarabiać w internecie? Przenieś swój biznes do sieci! O nas Współautorzy jednego z największych sukcesów na polskim
DOTYCZY: postępowania opartego na zasadzie konkurencyjności mającego na celu wybór dostawcy następujących usług:
ZAPYTANIE OFERTOWE DOTYCZY: postępowania opartego na zasadzie konkurencyjności mającego na celu wybór dostawcy następujących usług: USŁUGI ZWIĄZANE Z PROMOCJĄ PROJEKTU UTYLITARNA PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA
oferta dla firm Kim jesteśmy? Nasze produkty
oferta dla firm Kim jesteśmy? Działamy na rynku od czerwca 2015 roku jako nowoczesna porównywarkaa finansowa, dzięki której można szybko porównać dostępne na rynku oferty finansowe. Tworzymy również bazę
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych. Szansa dla małych i średnich firm na konkurowanie z największymi
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych Szansa dla małych i średnich firm na konkurowanie z największymi Podstawowe informacje na temat pozycjonowania Według badań Search Engine Watch 81% internautów
FUTBOL.PL F O R M Y R E K L A M O W E
FUTBOL.PL F O R M Y R E K L A M O W E DISPLAY Reklama graficzna emitowana na powierzchni witryny. Ilość form daje ogromne pole możliwości pozwala na prowadzenie kampanii zarówno stricte sprzedażowych oraz
Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy
Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Na czym polega marketing w internecie? dr Marcin Szplit Wyższa Szkoła Ekonomii i Prawa w Kielcach 24 paździenika 2012 r. Marketing: proces wymiany dóbr i wartości w celu
I. Opis systemu. Załącznik nr 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. E-giełda. 2. E-web. 3. E-finanse
Załącznik nr 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Do zapytania ofertowego zgodne z zasadą konkurencyjności w związku z realizacją projektu nr WND- POIG.08.01.00-14-134/12 pt.: e-match B2S - Zintegrowana platforma
profesjonalna obsługa programu partnerskiego
profesjonalna obsługa programu partnerskiego program partnerski w modelu Cost Per Sale na przykładzie sklepu sportowego liczba unikalnych użytkowników: 80 000 założenia reklama online rozliczana wyłącznie
Zaplanuj wzorową kampanię. Direct Mail. Instrukcja krok po kroku. Zaplanuj kampanię Direct Mail: Instrukcja krok po kroku
Zaplanuj wzorową kampanię Direct Mail Instrukcja krok po kroku 1 Przesyłki Direct Mail to skuteczne i precyzyjne narzędzie marketingowe, które pomoże Tobie z sukcesem rozwijać Twój biznes. Aby jednak zacząć,
Oferta przygotowana przez BerMar multimedia. POZYCJONOWANIE oferta. e-mail: info@bermar.pl tel.: 00 48 (71) 725 61 22
POZYCJONOWANIE oferta Elementy oferty W ramach usług związanych z poprawieniem rozpoznawalności marki oraz dostępności do informacji o firmie w sieci WWW oferujemy: Audyt serwisu WWW; Analizę pozycji strony
Strona 1. Szanowni Państwo,
2019 Strona 1 Szanowni Państwo, Z wielką przyjemnością przedstawiamy Wam nasz nowy katalog. Ramówka naszej firmy to sprawdzone metody zaistnienia w Sieci, poparte naszym dotychczasowym doświadczeniem.
netsprint Oferta 360 stopni artur.banach@netsprint.eu 1
netsprint Oferta 360 stopni artur.banach@netsprint.eu 1 Gdzie jesteśmy Polska (Adkontekst.pl & 6 innych sieci) Ukraina (Adpower.com.ua) Dania (Openadex.com) Litwa, Łotwa (Textads) Norwegia (Adpower) Bułgaria,
Czym jest PayPer.pl?
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć, którą użytkownicy wykonali w reklamę Dbamy o jakość ruchu:
RTB. skuteczna reklama w internecie
RTB skuteczna reklama w internecie REMARKETING Remarketing Korzystając z prostej w obsłudze platformy, zyskujesz dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych, dzięki którym znacząco podniesiesz skuteczność
Brytyjsko Polskie Usługi Sp. z o. o.
Brytyjsko-Polska Izba Handlowa ul. Nowogrodzka 12/3 00-511 Warszawa Tel/Fax: +48 22 622 20 56 www.bpcc.org.pl Brytyjsko-Polska Izba Handlowa nieustannie stara się udoskonalać swój system medialnokomunikacyjny,
NOWE TRENDY REKLAMY ONLINE. - Allbiz Międzynarodowe Centrum E-commerce
NOWE TRENDY REKLAMY ONLINE - Allbiz Międzynarodowe Centrum E-commerce PODZIAŁ PREZENTACJI: 1 Potencjał sieci Internet dla rozwoju biznesu. 2 Aktualne sposoby przyciągania klientów przy użyciu globalnej
Modele zakupu reklamy
2012 Modele zakupu reklamy Dominik Dróżdż Kampania marketingowa e-usługi Rzeszów, 24 października 2012 IV 1994 Pierwsza kampania reklamowa w Internecie Kamienie milowe w reklamie online 1994: Początek
Reklama niestandardowa pomocni.pl Grupa Pomocni.pl
Reklama niestandardowa pomocni.pl Grupa Pomocni.pl Idea Grupa serwisów skierowana do rodzin Formy reklamy niestandardowej Grupa serwisów skierowana do rodzin 1. Sekcja artykułów sponsorowanych 2. NAVIBOX
Zarządzanie bazą danych
-1- Kampania SMS Kampanie SMS to bardzo efektywne narzędzie marketingu bezpośredniego. Łączy w sobie prostotę i zwięzłość przekazu wraz z niemal stu procentową pewnością odebrania i przeczytania wiadomości
PORTAL TURYSTYCZNY. Zapraszamy do zapoznania się z profilem serwisu oraz naszą ofertą
PORTAL TURYSTYCZNY Zapraszamy do zapoznania się z profilem serwisu oraz naszą ofertą SPIS TREŚCI 1. Informacja o serwisie - str. 2 2. Statystyki - str. 3 3. Oferta reklamy - str. 4 4. Kontakt - str. 11
Program partnerski Money2Money krok po kroku
Opracowanie: Magdalena Kasprzak Program partnerski Money2Money krok po kroku Przewodnik dla nowych Partnerów 01 Dla kogo program partnerski Money2Money? Do programu Money2Money mogą przystąpić: osoby pełnoletnie,
Marketing Online. O nas w kilku słowach. Copyright 2014 Marketing Online
Marketing Online O nas w kilku słowach Marketing Online Firma Marketing Online działa na rynku od roku 2001 i zajmuje się opracowywaniem i realizacją marketingowych strategii reklamy online. Specjalizujemy
Pozycjonowanie. Co to takiego?
Pozycjonowanie Co to takiego? WSTĘP SEO to akronim angielskiej nazwy Search Engine Optimization, czyli optymalizacja witryn internetowych pod kątem wyszukiwarek. Pozycjonowanie w uproszczeniu skupia się
BRIEF AGENCYJNY SKLEP INTERNETOWY. Informacje podstawowe. Pełna nazwa firmy. Adres firmy do faktury NIP. Osoba prowadząca projekt. E-mail.
BRIEF AGENCYJNY SKLEP INTERNETOWY Informacje podstawowe Pełna nazwa firmy Adres firmy do faktury (ulica, nr, kod pocztowy, miejscowość) NIP Osoba prowadząca projekt E-mail Telefon Adres biura (jeżeli inny
PortalRtrendy.pl Reklama Sponsoring Patronat medialny Baza wiedzy HR OFERTA REKLAMOWA 2018
PortalRtrendy.pl Reklama Sponsoring Patronat medialny Baza wiedzy HR OFERTA REKLAMOWA 2018 Wydawcą portalu jest spółka ENNOVA Wszelkie prawa zastrzeżone. Oferta ważna od 2018.05.01 do odwołania. Poprzednie
Promocja i techniki sprzedaży
Promocja i techniki sprzedaży Specjalność stanowi zbiór czterech kursów specjalnościowych umożliwiających studentom nabycie profesjonalnej wiedzy i szerokich umiejętności w zakresie promocji i technik