Marketing on-line przy niskim budżecie. Mierzenie efektów działań marketingowych
|
|
- Czesław Zając
- 10 lat temu
- Przeglądów:
Transkrypt
1 Marketing on-line przy niskim budżecie. Mierzenie efektów działań marketingowych Magdalena Pietrzak istore, Grupa Allegro Marketing Specialist
2 Kilka słów o sobie Magdalena Pietrzak Specjalista ds. marketingu w Platformie istore.pl magdalena.pietrzak@allegro.pl 2
3 Marketing on-line przy niskim budżecie. Mierzenie eĩektów działań marketingowych 3
4 O czym opowiem? 1. Zmiany, zmiany, zmiany, czyli dlaczego stary marketing przestał działać? 2. Idzie nowe, czyli inbound marketing. 3. Jak to zrobić? Komponenty inbound marketingu. 4. Mądrze wydawaj swój budżet - mierz eĩekty działań. 4
5 Tylko 27% dorosłych widzów płatnej telewizji i 22% dorosłych widzów darmowej telewizji ogląda telewizyjne reklamy (At Media) 84% ludzi pomiędzy 25 a 30 rokiem życia przestało korzystać z ulubionej witryny z powodu inwazyjnych reklam (Hubspot) 200 mln merykanów zablokowało swój numer teleĩonu zgłaszając go na listę Federalnej Komisji Handlu (Hubspot) Ponad 70% odbiorców ma negatywny stosunek do mailingów reklamowych ( marketing Raport Interaktywnie) 5
6 Stary marketing = narzucanie odbiorcom produktów lub usług Reklama TV Reklama radiowa Billboardy Telemarketing Poczta tradycyjna 6
7 Nowy typ konsumenta oszczędza szuka inĩormacji i porównuje nie jest naiwny jest rozważny 7
8 Inbound marketing = Nowa strategia na nowe czasy 8
9 To jest Beata. Jej największą pasją jest gotowanie... 9
10 Nowych przepisów szuka zwykle w Internecie 1 0
11 Pewnego dnia traĩia na portal z ciekawymi przepisami 1 1
12 Dania przygotowane wg przepisów ze strony smakują wszystkim znajomym Beaty
13 Po swoim sukcesie kulinarnym Beata zaczyna Ƒledzić proĩil serwisu na Facebooku i komentować publikowane treƒci 1 3
14 Subskrybuje też newsletter, by być na bieżąco z nowoƒciami
15 Poleca stronę znajomym 1 5
16 Oni polecają swoim 1 6
17 Po jakimƒ czasie strona staje się popularna. 1 7
18 Serwis z przepisami został stworzony przez znanego producenta przypraw i dodatków do dań 1 8
19 Który dzięki publikacji wysokiej jakoƒci treƒci wpływa na zachowanie konsumentów 1 9
20 ktywizuje potencjalnych klientów i zdobywa Ĩanów w social media 2 0
21 Zyskuje status eksperta w swojej dziedzinie 2 1
22 A przy okazji dyskretnie sugeruje w swoich przepisach, których produktów warto używać. 2 2
23 Tak właƒnie działa 2 3
24 Celem nie jest bezpoƒrednia reklama ani natychmiastowa sprzedaż 2 4
25 Odbiorca zainteresowany okreƒloną tematyką, sam dociera do naszych treƒci i powiązanych z nimi produktami i usługami 2 5
26 TreƑci marketingowe nie są publikowane na Ƒlepo lecz skierowane do konkretnego targetu 2 6
27 I udostępniane za pomocą takich kanałów jak strony internetowe, blogi, media społecznoƒciowe 2 7
28 Odbiorcy zainteresowani unikalną, wartoƒciową i inspirującą treƒcią sami chętnie dzielą się inĩormacjami i zgodzą się na przesłanie im inĩormacji dotyczących produktów 2 8
29 Przyciąganie klientów poprzez dostarczanie im poszukiwanych przez nich wartoƒciowych treƒci i zdobywaniu ich zaufania Klienci samodzielnie znajdują Ĩirmę (przez wyszukiwarki, social media -> popyt napędzany przez klientów Dwukierunkowa komunikacja z klientem (firma->klient; klient- >firma Przekonywanie klientów do produktów i usług za pomocą reklamy Klienci są znajdowani przez Ĩirmę (przez reklamy w tv, radio, prasie Jednokierunkowa komunikacja z klientem (firma->klient) 2 9
30 Inbound marketing kosztuje o 61% mniej za lead niż tradycyjny marketing (Hubspot) 3 0
31 Jak to zrobić? 3 1
32 3 2
33 Kto jest/ ma być moim odbiorcą? 3 3
34 Nie celuj z przekazem do wszystkich. Nieefektywne i drogie. 3 4
35 ZnajdǍ swoją niszę. 3 5
36 3 6
37 3 7
38 3 8
39 Demografia Przyda się przy prowadzeniu kampanii AdWords i na Facebooku 3 9
40 PERSONA Pasje Uczucia Zainteresowania Potrzeby 4 0
41 Content musi być odpowiedzią na nie. Nie piszesz (tylko) dla siebie! 4 1
42 Jak pisać? Język adekwatny do grupy odbiorców. Zabawny - Mailchimp 2
43 Any.do 4 3
44 Podaj w atrakcyjnej formie 4 4
45 Blog 4 5
46 Infografiki 4 6
47 Video 4 7
48 Webinary 4 8
49 Poradniki 4 9
50 Podaj dalej! Zadbaj o łatwoƒć pobierania 5 0
51 GromadǍ bazę Dodawaj pole do zapisu do newslettera 5 1
52 Podziel się! Udostępniaj w serwisach sharingowych 5 2
53 Daj się polubić! Social media to nie tylko Facebook: Mikroblogi: Twitter SpołecznoƑci proĩesjonalistów: LinkedIn, Goldenline Serwisy branżowe: Antyweb Tematyczne serwisy społecznoƒciowe: Filmweb portale, w których użytkownicy tworzą kontent: Kwejk, Demotywatory, Pinterest serwisy dziennikarstwa obywatelskiego: WiadomoƑci24, NaTemat Fora tematyczne 5 3
54 Czy media społecznoƒciowe to koniecznoƒć? Sklep internetowy konkurujący ceną - lepiej zainwestować w działania w Google, porównywarki czy Allegro Produkty specjalistyczne - fora tematyczne Produkty luksusowe, ekskluzywne - liderzy opinii, np. blogerzy Produkty biznesowe, np. szkolenia - Goldenline, LinkedIn 5 4
55 Formaty reklamowe na Facebooku 5 5
56 Opcje targetowania 5 6
57 Modele rozliczeń CPC (Koszt kliknięcia) Jeżeli oferty dla Twoich reklam są okreƒlane na podstawie modelu CPC, należnoƒć za reklamę jest naliczana, gdy użytkownik kliknie Twoją reklamę lub odwiedzi Twoją stronę internetową. Stosując model kosztu kliknięć (CPC) reklamodawca wskazuje, że wartoƒcią dla niego najważniejszą stanowią kliknięcia linku do witryny internetowej i kontrola rzeczywistego kosztu przekierowań użytkowników serwisu. CPM (koszt tysiąca wyƒwietleń) Jeżeli oferty dla Twoich reklam są okreƒlane na podstawie modelu CPM, należnoƒć jest naliczana, gdy Twoja reklama zostanie zaprezentowana użytkownikowi, niezależnie od tego, czy użytkownik ją kliknie. Wybór modelu CPM zwykle oznacza, że miejsce wyƒwietlania reklamy i jej wygląd są istotniejsze niż liczba osób, które ją klikną. 5 7
58 Niestandardowe formy reklamy Kupony rabatowe 5 8
59 Niestandardowe formy reklamy Rebranding 5 9
60 Niestandardowe formy reklamy Marketing wirusowy 6 0
61 Niestandardowe formy reklamy Marketing wirusowy 6 1
62 Pozyskaj liderów opinii 6 2
63 Pozyskaj liderów opinii 6 3
64 BądǍ systematyczny! Nie zostawiaj niedopowiedzianych wątków Dyskutuj Reaguj 6 4
65 Monitoruj sytuację 6 5
66 Przypominaj o sobie 6 6
67 Daj się odnaleǎć! 6 7
68 Content a SEO JakoƑć ważniejsza niż iloƒć 6 8
69 Content a SEO Dobre treƒci - czyli jakie? Naturalne - pisz dla ludzi, nie wyszukiwarek Wciągające - zatrzymaj odbiorców na dłużej Skanowalne - pamiętaj o Ĩormatowaniu Multimedialne - dodawaj zdjęcia i video Wirusowe - docieraj do szerokiego grona Zaufane - założ konto na Google Plus 6 9
70 Mierz eĩekty i optymalizuj działania. 7 0
71 Dlaczego trzeba mierzyć? 7 1
72 Dlaczego trzeba mierzyć? John Wanamaker: Połowa pieniędzy, które wydaję na reklamę, jest zmarnowana. Problem w tym, że nie wiem, która jest to połowa. 7 2
73 Proces analityki internetowej Źródło: Conversion blog 7 3
74 Jaki jest cel twojej strony? Co chcesz dzięki niej osiągnąć? Czego oczekujesz od użytkowników? pozyskanie nowych użytkowników pozyskanie dodatkowych odwiedzin strony rejestracja nowych użytkowników zgłoszenia - leady sprzedaż kliknięcia w baner pobranie pliku 7 4
75 Dobór narzędzi Źródło: Conversion blog 7 5
76 Liczby to nie wszystko! Patrz na kontekst. 7 6
77 Taguj kampanie nner&utm_campaign=kampania_swiateczna Źródło: Conversion blog 7 7
78 Co mierzyć? Kluczowe wskaǎniki wskaǎnik konwersji CR (Convertion Rate) przedstawiający procent użytkowników lub odwiedzających, którzy dokonali pożądanej akcji. CR = iloƒć konwersji/iloƒć użytkowników lub odwiedzających. koszt konwersji, czyli koszt pozyskania pojedynczej pożądanej akcji. Koszt konwersji = koszt reklamy/ iloƒć uzyskanych konwersji wskaǎnik zwrotu z inwestycji ROI (Return on Investement). Przestawia w ujęciu procentowym rentownoƒć danego przedsięwzięcia i pozwala wybrać taką Ĩormę reklamy, która przynosi największe korzyƒci biznesowe. ROI = (Przychody wygenerowane przez reklamę - Koszt Reklamy)/ Koszt Reklamy * 100% 7 8
79 Co mierzyć? Kluczowe wskaǎniki Przykład: Sprzedajemy owce, Ƒrednio po 500zł za sztukę z marżą na sztuce 50zł (10%). Kupujemy reklamę banner 1000 wyƒwietleń kosztuje 100zł. _rednio 1% osób wchodzi na naszą stronę po zobaczeniu reklamy. Konwersja wynosi Ƒrednio 1,5% (czyli na 100 odwiedzający 1,5 kupuje). _rednia wartoƒć transakcji to 1000zł (czyli przeciętnie klient kupuje 2 owce). I tak mamy: marża na 1 sprzedaży = 2*50zł = 100zł CPC = 100zł / (1000*1%) = 10zł koszt 1 zakupu = CPC / współczynnik konwersji = 10zł / 1 5% = 666zł 7 9
80 Co mierzyć? Kluczowe wskaǎniki Wniosek: Na jednym zakupie mamy marże 100zł, a płacimy (w przypadku tej reklamy) 666zł. 8 0
81 Co mierzyć? Kluczowe wskaǎniki wskaǎnik CTR (clickthrough rate) jest stosunkiem kliknięć do wyƒwietleń w ujęciu procentowym. CTR można uznać za miarę atrakcyjnoƒci reklamy, im wyższy wskaǎnik tym więcej użytkowników którym wyƒwietliła się reklama zdecydowało się na kliknięcie i zapoznanie z oĩertą. wskaǎnik odrzuceń (bounce rate) stanowi odsetek wizyt zakończonych jedną odsłoną. Stosowany jest do oceny jakoƒci wygenerowanego ruchu z każdego typu akcji marketingowych a także wejƒć bezpoƒrednich czy też z naturalnych wyników wyszukiwania. 8 1
82 Co mierzyć? Kluczowe wskaǎniki wskaǎnik otwarć (open rate) - stosowany w marketingu i stanowi odsetek otwartych mailingów w stosunku do liczby wysłanych korespondencji. koszt akcji CPA (cost per action) nazywany również CPO (cost per operation) CPS (cost per sale) czy CPL (cost per lead). WartoƑć ta wskazuje ile kosztuje pozyskanie jednej pożądanej akcji, którą może być sprzedaż, wysłanie formularza zgłoszeniowego czy tez inne działanie zdefiniowane przez reklamodawcę w danej akcji marketingowej. 8 2
83 8 3
84 Dziękuję za uwagę 8 4
85 Marketing on-line przy niskim budżecie. Mierzenie efektów działań marketingowych Magdalena Pietrzak istore, Grupa Allegro Marketing Specialist
Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach
Wprowadzenie do reklamy w wyszukiwarkach Interruption marketing Permission Marketing Reklama a użytkownik internetu 5 tys. przekazów reklamowych dziennie na osobę (badanie DoubleClick). Człowiek buduje
Modele zakupu reklamy
2012 Modele zakupu reklamy Dominik Dróżdż Kampania marketingowa e-usługi Rzeszów, 24 października 2012 IV 1994 Pierwsza kampania reklamowa w Internecie Kamienie milowe w reklamie online 1994: Początek
Handel internetowy w Polsce w dużym skrócie
Handel internetowy w Polsce w dużym skrócie Celem stworzenia dokumentu było, przedstawienie danych o rynku internetowym w Polsce firmom branży odzieżowej. Zagadnienia: Rynek internetowy w Polsce Co robimy,
Narzędzia do analizy działań marketingowych w internecie: Google Analytics & Webmaster Tools, analityka social media
2012 Narzędzia do analizy działań marketingowych w internecie: Google Analytics & Webmaster Tools, analityka social media Maciej Jankowski Fundacja Rozwoju Branży Internetowej Netcamp Mierzenie skuteczności
Oferta prowadzenia działań reklamowych w Internecie
Oferta prowadzenia działań reklamowych w Internecie 1. Dlaczego reklama w Internecie cieszy się powodzeniem? W Polsce jest ponad 17 milionów Internautów; Przeciętny Internauta spędza w sieci ponad 50 godzin
INTERNET - NOWOCZESNY MARKETING
STRONA INTERNETOWA TO JUŻ ZBYT MAŁO! INTERNET ROZWIJA SIĘ Z KAŻDYM DNIEM MÓWIMY JUŻ O: SEM Search Engine Marketing, czyli wszystko co wiąże się z marketingiem internetowym w wyszukiwarkach. SEM jest słowem
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy Jak być widocznym w Google dzięki PPC - podstawy mgr Marcin Darecki Marketing Internetowy Koncepcja T-shaped marketera Spośród dostępnych narzędzi stosowanych do promocji w internecie,
Concordia Workshops. Mailing Facebook Google Adwords Podsumowanie
Concordia Workshops Mailing Facebook Google Adwords Podsumowanie Mailing 2 wysyłki newslettera Mailing newsletter na bazy Concordia Design i Prodesign Wysyłka 11.02-1245 adresów email w bazie Concordia
Czym jest. Inbound Marketing?
Czym jest Inbound Marketing? Co to jest Inbound Marketing? Inbound Marketing to skuteczny marketing internetowy służący do promocji biznesu i marki za pośrednictwem Internetu. Jest to strategia marketingowa
MOŻEMY DORADZIĆ. Jak nie przepłacać za powierzchnię reklamową? (np. kupować CPM za 2 zł na witrynach biznesowych)
MOŻEMY DORADZIĆ Jak nie przepłacać za powierzchnię reklamową? (np. kupować CPM za 2 zł na witrynach biznesowych) Jak precyzyjnie i tanio docierać do Twojej Grupy Docelowej? Jakie efektywne modele komunikacji
SMO MEDIA I KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE. Bydgoszcz, dnia..2014 r. Usługodawca
Bydgoszcz, dnia..2014 r. SMO MEDIA I KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE Usługodawca Talem Technologies Sp. z o.o. ul. Cieszkowskiego 22/1; 85-052 Bydgoszcz Tel. 52 366 70 73; Infolinia: 801 080 238 NIP: 967-12-41-356;
RTB. skuteczna reklama w internecie
RTB skuteczna reklama w internecie REMARKETING Remarketing Korzystając z prostej w obsłudze platformy, zyskujesz dostęp do nowoczesnych narzędzi marketingowych, dzięki którym znacząco podniesiesz skuteczność
PROGRAM SZKOLENIA Marketing internetowy i jego wykorzystanie do promocji firmy oraz aspekty prawne - MOJA FIRMA W SIECI
oraz aspekty prawne - MOJA FIRMA W SIECI Miejsce szkolenia: Kraków, ul. Karmelicka 55/3 Organizatorzy szkolenia: Pro Innowacja Agnieszka Rożek i Fundacja Miejsc i Ludzi Aktywnych Prowadzenie: Piotr Chmielewski
Podstawy Efektywnego Marketingu dla ecommerce. Tomasz Kryk z ekspercimarketingu.pl
Podstawy Efektywnego Marketingu dla ecommerce Tomasz Kryk z ekspercimarketingu.pl Tomasz Kryk 727-903-288 2 Dla kogo? Do 10 000 UU Przy średnim koszyku 150 zł Przy średniej konwersji 1,7% Zatrudniający
Adfocus platforma RTB. Retargeting spersonalizowany.
Adfocus platforma RTB. Retargeting spersonalizowany. 1 Czy retargeting jest mi potrzebny? Jak zaangażować pozostałe 98% aby dokonali zakupu? 2% klientów kupuje podczas pierwszej wizyty w sklepie. 2 Czy
Oferta reklamowa w serwisach Grupy Marketingowej TAI
Oferta reklamowa w serwisach Grupy Marketingowej TAI Targetmarketing.pl to serwis, w którym w prosty i szybki sposób można kupić marketingową bazę danych, stworzyć własną kampanię e-mailingową oraz pozyskać
Katarzyna Garbaciak. Content marketing: nowoczesne sposoby pozyskiwania klienta w Internecie, metody i narzędzia mierzenia skuteczności działań
Content marketing: nowoczesne sposoby pozyskiwania klienta w Internecie, metody i narzędzia mierzenia skuteczności działań Katarzyna Garbaciak Grupa Allegro Lider sekcji wsparcia biznesu istore Lider działu
Czym są kampanie AdWords dla video?
Kampanie AdWords. Czym są kampanie AdWords dla video? Czym są kampanie AdWords dla video? YouTube to największa platforma video na świecie i w Polsce. To także druga największa wyszukiwarka treści globalnie
Program partnerski Money2Money krok po kroku
Opracowanie: Magdalena Kasprzak Program partnerski Money2Money krok po kroku Przewodnik dla nowych Partnerów 01 Dla kogo program partnerski Money2Money? Do programu Money2Money mogą przystąpić: osoby pełnoletnie,
SEO / SEM PREZENTACJA OFERTY
SEO / SEM PREZENTACJA OFERTY 1CONTENT 2 Zajmujemy się marketingiem internetowym. Zdobywaliśmy doświadczenie w znanych firmach pcozycjonerskich oraz agencjach interaktywnych. Wypracowaliśmy własne metody
Z pełną wersją książki możesz zapoznać się na tej stronie: http://reklamawinternecie.org/poradnik
Niniejszy plik PDF jest skróconym przewodnikiem po książce Reklama w Internecie praktyczny poradnik autorstwa Artura Kosińskiego. Z pełną wersją książki możesz zapoznać się na tej stronie: http://reklamawinternecie.org/poradnik
Platforma Content Marketingowa. Buduj oglądalność i pozyskuj wartościowe prospekty biznesowe. Dla szybszego rozwoju Twojego biznesu
Platforma Content Marketingowa Buduj oglądalność i pozyskuj wartościowe prospekty biznesowe Dla szybszego rozwoju Twojego biznesu Dlaczego Content Marketing? Główna różnica pomiędzy tradycyjnymi akcjami
Spis Treści. 1. Wprowadzenie. 2. Dlaczego warto wykorzystywać linki sponsorowane? 3. Zasady współpracy. 4. Cennik
Spis Treści 1. Wprowadzenie 2. Dlaczego warto wykorzystywać linki sponsorowane? 3. Zasady współpracy. 4. Cennik 5. Korzyści płynące ze współpracy z nami? 6. Słownik Wprowadzenie Popularność linków sponsorowanych
Zarabianie w M2M. Zarabianie w M2M
Zarabianie w M2M 1. Na czym mogę zarabiać?... 2 2. Jakie są metody rozliczeń?... 2 3. Jak naliczane są prowizje?... 3 4. W jaki sposób oraz kiedy mogę wypłacić prowizje?. 4 5. Czy konieczne jest płacenie
Capping w mobile. Łukasz Kłosowski, wydawca serwisu branży mobile GoMobi.pl. tel.
Capping w mobile Łukasz Kłosowski, wydawca serwisu branży mobile GoMobi.pl e-mail: lukasz.klosowski@gomobi.pl tel. +48 515 490 709 Co to capping? Maksymalny limit liczby kontaktów z reklamą, przypadających
kompleksowa prezentacja oferty
kompleksowa prezentacja oferty Wydawcy gwarantujemy dostęp do wydawców pracujących w wielu modelach biznesowych wyszukiwarki i porównywarki produktów serwisy społecznościowe i zakupowe fora i blogi tematyczne
REZULTAT 3 Vilniaus technologijų, verslo ir žemės ūkio mokykla, Litwa
Projekt finansowany przez Unię Europejską REZULTAT 3 Vilniaus technologijų, verslo ir žemės ūkio mokykla, Litwa Valdas Kazlauskas NOWOCZESNE MATERIAŁY DYDAKTYCZNE DO NAUKI PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH Biała
Własny biznes w Internecie. Od czego zacząć i jak skutecznie promować swój sklep internetowy
Własny biznes w Internecie. Od czego zacząć i jak skutecznie promować swój sklep internetowy Katarzyna Stefańska Grupa Allegro Akademia e-biznesu cz. 2 podstawy e-biznesu 2 AGENDA 1. Rozwiązania technologiczne
Rozliczamy efekty sprzedaży
sieć afiliacyjna dedykowana e-commerce Rozliczamy efekty sprzedaży Budujemy dla Reklamodawców sieć Wydawców którzy prowadzą dla nich kampanie marketingowe w efektywnościowych modelach współpracy Cost Per
Promuj swój biznes... samodzielnie! StartAP Akademia Przedsiębiorczości, 19 marca 2014
Promuj swój biznes... samodzielnie! StartAP Akademia Przedsiębiorczości, 19 marca 2014 Informatykiem Kim jestem? Kim jestem? Informatykiem Przedsiębiorcą Kim jestem? Historia Patrz.pl 3 studentów ocena
Jak zachęcić do rezerwacji online. w salonie fryzjerskim?
Jak zachęcić do rezerwacji online w salonie fryzjerskim? Wyzwania: wzrost ruchu niebrandowego z bezpłatnych wyników wyszukiwania oraz zwiększenie odsetku nowych użytkowników odwiedzających serwis; optymalizacja
- google.pl (dla serwisów polskich) - google.com (dla witryn i fraz obcojęzycznych)
Pozycjonowanie stron to najpopularniejsza obecnie metoda promocji serwisów www w Internecie. Obejmuje szereg działań dokonywanych wobec określonej strony internetowej. Prowadzą one do tego, aby po wpisaniu
Silence! - portfolio
Silence! - portfolio Dziękujemy za zainteresowanie. W załączonej prezentacji chcielibyśmy podzielić się informacjami o naszej firmie i jej osiągnięciach. Silence istnieje na rynku od 2005 roku. Od tego
Budowa profesjonalnego mediaplanu
2012 Budowa profesjonalnego mediaplanu Wojciech Szymański Kampania marketingowa e-usługi Rzeszów, 24 października 2012 Kompetencje prowadzącego Wojciech Szymański - kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach
Kreuj eksperymentem. Magda Nojszewska & Dominik Majewski
Kreuj eksperymentem Magda Nojszewska & Dominik Majewski 12 / 16 Plan na dziś 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Key Performance Inidicators Jak pogłębiać wiedzę, żeby działać mądrze Czy można sprawdzić potencjał
Sposoby pozyskiwania klienta. Zmiana strategii - od mass marketingu do interaktywnej konwersacji z klientem
2012 Sposoby pozyskiwania klienta. Zmiana strategii - od mass marketingu do interaktywnej konwersacji z klientem Tomasz Karwatka Relacja z klientami Zielona Góra, 10 października 2012 Wielokanałowość ROPO:
Twój serwis szkoleń.
Twój serwis szkoleń info@szkolenia.com NASZE STATYSTYKI 61 000 użytkowników miesięcznie tyle osób może zobaczyć twoje szkolenie, profil firmy, salę szkoleniową lub miejsce noclegowych. Prawie 12 000 zapytań
Sieć reklamowa Google
Sieć owa Google. Reklama display - bannerowa. www.marketing-it.pl Program. Dlaczego warto ować się online? jest sieć owa Goggle? Proces kupowania Jakie są zalety sieci owej Google? Wybieranie odpowiednich
Sprzedawaj jeszcze więcej dzięki usłudze Ads!
allegro ads.manual wstęp co to jest? Sprzedawaj jeszcze więcej dzięki usłudze Ads! Zaprezentuj pierwszy swoją Ofertę klientom dokładnie w momencie, w którym szukają jej w Allegro. Zapłacisz tylko wtedy,
Community Manager quiz
Community Manager quiz Moduł 1: Marketing cyfrowy 1. Uzupełnij definicję e-handlu, zaznaczając odpowiednie kratki (zaznacz wszystkie poprawne odpowiedzi) a) Handel elektroniczny odnosi się do transakcji
70 definicji online marketingu
Napisane przez Landingi.pl Słownik marketera 70 definicji online marketingu Co znajdziesz w słowniku? Reklama i marketing online Co to jest content marketing, SEO, czy SEM? Czym różni się mailing od newslettera,
Skuteczne sposoby budowania ruchu w oparciu o SEM/SEO. - Karol Wnukiewicz
Skuteczne sposoby budowania ruchu w oparciu o SEM/SEO - Karol Wnukiewicz Pino Brunch - 26 marca 2009 Agenda Wstęp SEM a SEO Strategie i założenia Wybór słów kluczowych Techniczne aspekty budowy strony
Twój serwis szkoleń.
Twój serwis szkoleń info@szkolenia.com NASZE STATYSTYKI 61 000 użytkowników miesięcznie tyle osób może zobaczyć twoje szkolenie, profil firmy, salę szkoleniową lub miejsce noclegowych. Prawie 12 000 zapytań
netsprint Oferta 360 stopni artur.banach@netsprint.eu 1
netsprint Oferta 360 stopni artur.banach@netsprint.eu 1 Gdzie jesteśmy Polska (Adkontekst.pl & 6 innych sieci) Ukraina (Adpower.com.ua) Dania (Openadex.com) Litwa, Łotwa (Textads) Norwegia (Adpower) Bułgaria,
Case studies kampanii natywnych
Case studies kampanii natywnych Przenosimy Polskę na Wyspy. Jednoczymy Polaków. Pomagamy Klientom zdobywać przewagę konkurencyjną. Zetha Media - Polish Express Media Group wprowadzenie Publikacje w e-bookach,
Google (i nie tylko) dla biznesu. Maciej Kuczera
Google (i nie tylko) dla biznesu Maciej Kuczera Ostrołęka, 15 marca 2017 O czym dziś porozmawiamy? 1. Czy warto zaistnieć w internecie? 2. Od czego zacząć? 3. O kim i o czym pamiętać na początek? 4. Czy
netsprint Firma i produkty artur.banach@netsprint.eu 1
netsprint Firma i produkty artur.banach@netsprint.eu 1 Oferta artur.banach@netsprint.eu 2 Sieć kontekstowo-behawioralna Adkontekst największa polska sieć reklamy kontekstowej umożliwiająca emisję reklam
OFERTA REKLAMY ADWORDS
OFERTA REKLAMY ADWORDS ZACZNIJ REKLAMOWAĆ SIĘ W GOOGLE Daj się znaleźć potencjalnym klientom dokładnie w momencie, gdy szukają w Google oferty takiej jak Twoja. Zapłacisz tylko wtedy, gdy klikną reklamę
Jak stworzyć skuteczną kampanię Adwords? Wojciech Kyciak
Jak stworzyć skuteczną kampanię Adwords? Wojciech Kyciak Plan wykładu Plan wykładu 1. Zalety Adwords 2. BudŜet i koszty. 3. Zanim zaczniesz. 4. Budowa konta. 5. Poprawna struktura kampanii. 6. Dobieranie
WYNIKI badania Stan marketingu cyfrowego w centrach handlowych Benchmark - Social Media Index. PRCH Marketing Club 26 marca 2015
WYNIKI badania Stan marketingu cyfrowego w centrach handlowych Benchmark - Social Media Index PRCH Marketing Club 26 marca 2015 AGENDA 1. Badanie ankietowe roli marketingu cyfrowego w działaniach marketingowych
Agenda. BizRunner Content Marketing
Agenda BizRunner Content Marketing BizRunner // Efektywny Biznes w Internecie Klienci, projekty i nagrody: Castorama: content marketing, opisy, zdjęcia, baza danych oraz utrzymanie i moderacja intranetu
Kampania linków sponsorowanych Google Adwors
Kampania linków sponsorowanych Google Adwors Sens istnienia każdego serwisu internetowego realizuje się poprzez odwiedzających go Użytkowników. Nawet najbardziej funkcjonalny i efektowny serwis stanie
Obsługa kampanii AdWords Spis treści
Obsługa kampanii AdWords Spis treści 1. Wstęp...2 2. Dwa modele kampanii...3 2.1. Reklama płatna za działanie (PPA)...3 2.2. Reklama płatna za kliknięcie (PPC)...3 3. Współpraca...4 4. Słowa kluczowe...4
Reklama internetowa dla Deweloperów
Reklama internetowa dla Deweloperów Jak sprzedawać mieszkania przez Internet? Opracowanie: Kwiecień 2017 roku Czy wiesz, że: 53% Klientów szuka informacji o ofertach na stronach internetowych deweloperów.
Akademia Google Partners
Akademia Google Partners TEORETYCZNY KURS ONLINE Edycja 2015 Google AdWords z certyfikacją POZIOM PODSTAWOWY PODSUMOWANIE Z TRANSMISJI 1-4, 10.02., 12.02., 17.02., 19.02. Krzysztof Marzec, Certyfikowany
Jak tworzyc wartos ciowe tres ci w social mediach?
WARSZTAT Jak tworzyc wartos ciowe tres ci w social mediach? ADAM MIKOŁAJCZYK, BEST PLACE INSTITUTE K R A KÓW, 30.10.2018 Agenda warsztatu 1. Wprowadzenie 2. DYSKUSJA: Od czego zależy wartość generowanych
MARKETING INTERNETOWY
SEO/SEM & Inbound Marketing MARKETING INTERNETOWY Oddział Płońsk: Ul. Młodzieżowa 31 L 09-100 Płońsk Oddział Mińsk: Ul. Warszawska 63B 05-300 Mińsk Mazowiecki Oddział Trójmiasto: Ul. Madrycka 13/20.1 81-198
Reklama na Facebooku - szkolenie rozproszone
Reklama na Facebooku - szkolenie rozproszone Program szkolenia Informacje o szkoleniu. Reklamowe możliwości Facebooka uznawane są za jedne z najbardziej zaawansowanych na świecie. W łatwy sposób można
Oferta reklamowa w serwisach Grupy Marketingowej TAI
Oferta reklamowa w serwisach Grupy Marketingowej TAI Serwis inwestycyjno - przetargowy Pressinfo.pl to jedyny serwis w Polsce, w którym użytkownik może dokonać tak precyzyjnego wyboru rodzaju poszukiwanych
Największe serwisy medyczne dla pacjentów
Największe serwisy medyczne dla pacjentów Warszawa 2013 Nr 1 w Zdrowiu i medycynie Najszybciej rozwijające się media medyczne w Internecie - I miejsce w kategorii Zdrowie i medycyna wg Megapanelu marzec
OFERTA PERFORMANCE MARKETINGU. KERRIS performance - Efektywność ponad wszystko
OFERTA PERFORMANCE MARKETINGU KERRIS performance - Efektywność ponad wszystko O nas 2 1 2 Efektywność ponad W skrócie: wszystko Nie uznajemy kompromisów i nie zadowalamy się średnimi wynikami. Naszym celem
ZOBACZ Z JAKICH NARZĘDZI KORZYSTAJĄ WYDAWCY
NARZĘDZIA ZOBACZ Z JAKICH NARZĘDZI KORZYSTAJĄ WYDAWCY WYDAWCY czyli sieć wirtualnych handlowców tworzą: serwisy społecznościowe portale i serwisy tematyczne blogi, vlogi kanały video legalne bazy mailingowe
Fot. Action group. Sposoby promocji START-UPu
Fot. Action group Sposoby promocji START-UPu Aneta Siejka www.mediowyekspert.pl firma lub tymczasowa organizacja stworzona w celu poszukiwania modelu biznesowego, który gwarantowałby jej rozwój. Firmy
Dlaczego warto postawić na reklamę natywną?
Dlaczego warto postawić na reklamę natywną? Reklama natywna to nic innego jak umiejętnie zalokowanie marki, eksperta, produktu, usługi w tworzonych treściach słownych, graficznych czy video. To reklama
Promocja/komunikacja. Andrzej Jaszkiewicz
Promocja/komunikacja Andrzej Jaszkiewicz andrzej.jaszkiewicz@cs.put.poznan.pl Pojęcia Promocja Komunikacja Marketing Reklama Growth hacking Public relations - PR Promocja Niezbędny element czy studnia
Jak wyłowić nowoczesnego klienta internetową wędką? Finanse w Internecie jak złowić więcej w sieci, 20 marca 2014
Jak wyłowić nowoczesnego klienta internetową wędką? Finanse w Internecie jak złowić więcej w sieci, 20 marca 2014 Informatyk, przedsiębiorca, współtwórca wielu serwisów internetowych jak: Kim jestem? Rys
Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy. Marketing internetowy
Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy Marketing internetowy Dr Leszek Gracz Uniwersytet Szczeciński 25 marca 2015 r. EKONOMICZNY UNIWERSYTET DZIECIĘCY WWW.UNIWERSYTET-DZIECIECY.PL O czym dzisiaj będziemy mówić
Zacznij zarabiać z programem partnerskim iparts.pl!
Zacznij zarabiać z programem partnerskim iparts.pl! Dołącz do Programu Partnerskiego iparts.pl! Polecaj sklep internetowy iparts.pl swoim klientom i zarabiaj na ich transakcjach! iparts Program Partnerski
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych. Szansa dla małych i średnich firm na konkurowanie z największymi
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach internetowych Szansa dla małych i średnich firm na konkurowanie z największymi Podstawowe informacje na temat pozycjonowania Według badań Search Engine Watch 81% internautów
Twój serwis szkoleń.
Twój serwis szkoleń info@szkolenia.com O NAS Szkolenia.com to serwis należący do Grupy JOBS.PL, poświęcony tematyce szkoleń, skierowany do przedstawicieli firm szkoleniowych i trenerów, a także do firm
Konsystem, Friedrich-Ebert-Str. 20, 15234 Frankfurt
Dochodowy e-biznes czyli jak zaistnieć i zarabiać w sieci Anna Konopa Spis treści Czy warto zaistnieć w sieci? (internauci w Polsce) Jak zaistnieć w sieci? Jak rozpocząć działalność w sieci? Plan działania
Marketing internetowy dla branży budowlanej i branży wyposażenie wnętrz
Blue Vision Internet Marketing ul. Popiołka 16, 01-496 Warszawa Tel: 22 423 11 11, 22 425 32 32 E:mail: info@bluevision.pl www.bluevision.pl Marketing internetowy dla branży budowlanej i branży wyposażenie
Badanie skuteczności kampanii
Badanie skuteczności kampanii Google Analytics, panel AdWords, statystyki serwisu Facebook, skuteczność e-mail marketingu Paweł Jóźwik mail: jozwik@traffictrends.pl Po co mierzyć? Po co te wszystkie skomplikowane
Partner Marketing Center - jak wykorzystać dostępne zasoby marketingowe
Partner Marketing Center - jak wykorzystać dostępne zasoby marketingowe Karolina Kapica SMB Partner Marketing Microsoft $ 25.02.2015 Agenda Znaczenie marketingu internetowego i wprowadzenie do Partner
Oferta dla na autorską akcję Commerce PRO, czyli kompleksowe działania polegające na wsparciu sprzedaży przy wykorzystaniu Search Engine Marketing
Oferta dla na autorską akcję Commerce PRO, czyli kompleksowe działania polegające na wsparciu sprzedaży przy wykorzystaniu Search Engine Marketing // Search Engine Marketing Commerce PRO to autorskie rozwiązanie
Google AdWords. Gdańsk, 22 maja icbm.info cityboard.pl
Google AdWords Gdańsk, 22 maja 2018 icbm.info cityboard.pl Google AdWords 1. AdWords definicja i rodzaje kampanii....slajdy 3-4 2. Kampanie reklamowe w wyszukiwarce......slajdy 5-12 Charakterystyka kampanii
Wzrost liczby transakcji dzięki optymalizacji z Google Analytics case studies
1 z 5 2013-01-29 10:05 portal wiedzy dla biznesu Wzrost liczby transakcji dzięki optymalizacji z Google Analytics case studies Małgorzata Kucharska-Grochocka Sunrise System Sp. z o.o. 2013-01-24 08:00:00
II Kongres Online Marketing Warszawa 20/10/2011
II Kongres Online Marketing Warszawa 20/10/2011 Agenda Przyszłość Marketing internetowy w Polsce Display There is a perfect ad for everyone Twitter Joining Up Online & Offline Social Media i SEO Google+
Agata Tuszyńska Przemysław Michałek agencja widoczni
Dzień dobry! Agata Tuszyńska agata.tuszynska@widoczni.pl Przemysław Michałek przemyslaw.michalek@widoczni.pl agencja widoczni 1 Pomysł na biznes - prowadzenie sklepu internetowego. Praktyczne porady! Z
POSTĘPOWANIE KONKURSOWE nr: KO/2011-01/01
Wrocław, 31.01.2011 POSTĘPOWANIE KONKURSOWE nr: KO/2011-01/01 PM PARTNER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. Sterowcowa 20a w ramach realizacji projektu: " Stworzenie internetowego
profesjonalna obsługa programu partnerskiego
profesjonalna obsługa programu partnerskiego program partnerski w modelu Cost Per Sale na przykładzie sklepu sportowego liczba unikalnych użytkowników: 80 000 założenia reklama online rozliczana wyłącznie
Czym jest sportoryko?
Czym jest sportoryko? Jest unikalnym portalem społeczno-informacyjnym skupiającym osoby pasjonujące się podróżami, sportami ekstremalnymi jednym słowem aktywnym życiem. System rezerwacyjny Oddajemy do
Pierwsze koty za płoty
Wprowadzenie Pierwsze koty za płoty i kilka słów o sobie 8 lat doświadczeń w SEM 4 lata doświadczenia w mobile SEM 25 milionów pozyskiwanych użytkowników z SEM certyfikowany specjalista AdWords i Analytics
Zbuduj sprzedaż w internecie. Magda Nojszewska
Zbuduj sprzedaż w internecie Magda Nojszewska 12 / 16 1. Rynek e-commerce w Polsce Rynek e-commerce w Polsce: Czym jest e-commerce? Handel elektroniczny według Głównego Urzędu Statystycznego e-handel (e-commerce)
Zaufaj ekspertom od pozyskiwania klientów sklepów online
Zaufaj ekspertom od pozyskiwania klientów sklepów online Sprzedaż w branży e-commerce w Europie wzrosła dwukrotnie w ciągu ostatnich 5 lat i nic nie wskazuje na to, aby to tempo miało zwolnić.* Tylko w
Bank spo łdzielczy w cyfrowym sẃiecie swojego klienta
Bank spo łdzielczy w cyfrowym sẃiecie swojego klienta Artur Maciorowski :: ecode > 20 lat w branży internetowej > 15.000 przeszkolonych osób > 100 projektów doradczych Multitasking = doba 24h+ ZMOT Ścieżka
Badanie efektywności reklamy w Google AdWords Autor: Tomasz Bagniewski
Autor: Tomasz Bagniewski 1. Wstęp i metodyka Poniższy raport jest zredagowaną częścią pracy licencjackiej na temat Efektywności reklamy w wyszukiwarkach internetowych, która napisałem w 2010 roku. 1.1.
Tomasz Bonek Marta Smaga Spółka z o.o. dla Dolnośląskiej Izby Gospodarczej. Szkolenie. Jak zarabiać w internecie? Przenieś swój biznes do sieci!
Tomasz Bonek Marta Smaga Spółka z o.o. dla Dolnośląskiej Izby Gospodarczej Szkolenie Jak zarabiać w internecie? Przenieś swój biznes do sieci! O nas Współautorzy jednego z największych sukcesów na polskim
Co to jest pozycjonowanie stron internetowych? Dlaczego warto pozycjonować strony internetowe?
Co to jest pozycjonowanie stron internetowych? Pozycjonowanie to wszelkie działania mające na celu podniesienie pozycji strony internetowej, na określone słowa kluczowe, w wyszukiwarce Google. Dlaczego
SMYK buduje zasięg marki i zwiększa sprzedaż dzięki kampanii Display
buduje zasięg marki i zwiększa sprzedaż dzięki kampanii Display O to międzynarodowa sieć sklepów specjalistycznych z artykułami dla dzieci. Zarówno sklepy stacjonarne, jak i sklep internetowy dostarczają
Narzędzia marketingu internetowego (1): SEO, SEM, afiliacja, kampanie banerowe, e-mail marketing, inne.
2012 Narzędzia marketingu internetowego (1): SEO, SEM, afiliacja, kampanie banerowe, e-mail marketing, inne. Rafał Marek Kampania marketingowa e-usługi Rzeszów, 24.10.2012 Narzędzia marketingu internetowego
Skuteczne kampanie reklamowe w linkach sponsorowanych dla Twojej firmy. ABC linków sponsorowanych
Skuteczne kampanie reklamowe w linkach sponsorowanych dla Twojej firmy ABC linków sponsorowanych Czym są linki sponsorowane? Teksty reklam Dowolne teksty reklam oraz dowolna ilość tekstów do każdej kampanii
Optymalizacja kampanii Google AdWords w Super-Pharm
Optymalizacja kampanii Google AdWords w Super-Pharm Optymalizacja kampanii Google AdWords w Super-Pharm +68% więcej odwiedzin przy tym samym budżecie O Super-Pharm Firma Super-Pharm Poland Sp. z o.o. to